לא כיף לאבד לקוח כי לא היה מענה

כאשר אין מענה ייתכן שלקוחות יפנו למתחרים שלכם ויסגרו איתם את הדיל. צ'אט בוט יוכל לספק לעסק שלך מענה 24 שעות ביממה. לענות ללקוחות הקיימים וללקוחות הפוטנציאליים גם כשאתה ישן או בפגישה זה לא חלום! הבוט יענה תשובות שהוגדרו מראש בהתאם לאיפיון ופילוח הקהל הספציפי. בצורה הזו תבטיח מענה מהיר ואיכותי ולא תאבד לקוחות!

בוט חכם

יספק תשובות שהכנתם מראש ובכך יאפשר ללקוחות שלכם לקבל מידע רלוונטי וחיוני שיעזור לכם לשימור הלקוחות

אפיון ופילוח קהלים

בעזרת בוט תוכלו לאפיין ולפלח את קהל היעד שלכם ולשלוח לו מסרים מתוזמנים באופן אישי

בוט על אוטומט

כשהכל קורה בצורה אוטומטית העסק שלכם פשוט יטוס בעצמו כמו קסם

הגעה ליעדים

הבוט יכול להוליד יעדים חדשים לעסק שלכם ולייעל את מערך שירות הלקוחות והמכירות

שיפור מסע לקוח

ערוץ נוסף שבו לקוחות פוטנציאליים ימצאו וידברו עם העסק שלכם

לקוחות מרוצים

אחת הבעיות של עסקים היא שלקוחות לא מרוצים שולחים הודעה בפייסבוק ולא מקבלים מענה. בעזרת בוט תוכלו לתת מענה הולם.

צ'אט בוט בהתאמה אישית

אנו נספק שירות לאפיון, פיתוח והקמת צ'אט בוט שמתאים לעסק ולצרכים שלכם ברמה הגבוהה ביותר

האוטומציה השיווקית הזוהרת מביאה עימה את ההילה של המהלכים האוטומטים שנוצרו לאורך ההיסטוריה. מבין כל הכלים הרבים שיש לאוטומציה השיווקית להציע, בולטת במיוחד מערכת הצ'ט בוט החכם, מערכת שיושבת על הצ'ט בדף הפייסבוק של החברות והעסקים השונים והופכת אתכם לשחקן שווה בכל ענף.

האוטומציה עובדת עבור בעלי העסקים כבר מאות שנים

קראתם את הכותרת נכון, מאות שנים שתהליכים אוטומטיים שונים הפועלים מהטכנולוגיות הפורמטיביות הישנות ועד לעידן הדיגיטציה וחברות אוטומציה וניהול תהליכים מורכבים במיוחד.
עיניי העסקים הבינוניים-הקטנים נעוצות אל עבר החלום להיות גדולים, החלום מגיע מהמציאות העכשווית בראייה כיצד המפעלים הקטנים למדו לעבור לשיטות אוטומטיות ולהפוך למפעלים גדולים ואיך החברות הקטנות שחיזקו עצמן עם כלים ממוחשבים אוטומטיים הפכו לתאגידי ענק.
בשנים האחרונות האוטומציה השיווקית (Marketing Automation) הפכה לשם דבר בפעולות האוטומטיות לחברות, כאשר הדבר היפה בתחום הוא היכולת להתאים עצמו גם לתאגידים הגדולים במשק וגם לעסק הקטן.

מערכות חדשות בארגון ובחברות מובילות פעמים רבות להכשרות עובדים, הזנות נתונים, תהליך למידה ארוך, העדר קשר בין מערכת חדשה למערכת קיימת בתוך או מחוץ לחברה והסתגלות כללית ארוכה של התהליכים העסקיים – הצ'ט בוט האוטומטי של הפייסבוק מוחק לכם את כל החסרונות האלו.
מערכת הצ'ט בוט משוחחת באופן אוטומטי עם הלקוחות דרך הצ'ט של הפייסבוק, באמצעות שאלות ופקודות שהוזנו מראש ובמידה ומשיקים מוצר חדש, יוצאים בקמפיין או מבצע חדש – ניתן לשלב את העדכון במערכת הצ'ט בוט ולתת לה להמשיך לפעול בצורה אוטומטית כעזר משמעותי לשירות, תפעול וכמובן השיווק של החברות והעסקים שלכם. 
בנוסף לצ'ט בוט תוכלו למצוא מערכות אוטומציה רבות כדוגמת מערכת SMS מתקדמת המבצעת פעולות רבות, ניוזלטר (מייל שיווקי) המספק תכנים ועדכון למיילים רבים וכן מערכות אוטומציה שיווקית רבות.

איך עובד הצ'ט בוט?

למרות שניתן להתערב בשיחה אנושית באמצע השיחה האוטומטית עם מספר בלתי מוגבל של לקוחות במקביל, מרבית החברות והעסקים נותנים לצ'ט בוט לעשות את העבודה בשבילם מול משתמשי הפייסבוק הרבים ולממש את הפוטנציאל הגלום במערכת החכמה (במידה ובנו אותה נכון).

אם כך, כיצד עובד הצ'ט בוט בפועל? מומחה האוטומציה השיווקית מבין את הצרכים והרצונות שלכם ומגדיר לצ'ט כיצד לשוחח, מה לקדם ואילו נתונים לאסוף במידת בצורך. הצ'ט בוט החכם נבנה על גבי הצ'ט של דף הפייסבוק שלכם (וניתן לשתפו גם באתר הבית של החברה או העסק שלכם), משתמשי הפייסבוק השונים פונים אליכם בצ'ט ומתחילים בדיאלוג ממוסגר עם שאלות ופעולות שנקבעו מראש.
המשתמשים יכולים לבחור באפשרויות לחיצה כדי לענות על שאלות, ניתן להגדיר את מערכת הצ'ט להבין מילים ולפעול על פי המילה שנרשמה, המערכת יכולה לשאול שאלות כסקר או לאסוף נותנים מכל לקוח ולשלוח אל העסק המוגדר כדאטה (נתונים).
מערכת הצ'ט בוט החכם המובנת בדף הפייסבוק שלכם פועלת במבנה של "אם-אז", וניתן להגדיר פעולות רבות בהתאם לתשובות ואפילו פעולות אוטומטיות המעדכנות את המשתמשים שלכם גם מבלי שהמשיכו ליצור אתכם קשר (כלומר עדכון תקופתי על קמפיין או מבצע בהתאם לתקופות וצרכים).

כל השיח ה"פשוט" לכאורה, מובנה עם מספר רב של שאלות ואפשרויות הנבנות על גבי הצ'ט הפרטי של הפייסבוק בדף העסק והעבודה של כל מערכת לוקחת שעות רבות ומצריכה ניסיון רב.
הנוסחה פשוטה, ככל שמומחה האוטומציה השיווקית מנוסה ומקצועי יותר, כך הצ'ט בוט החכם בפייסבוק בנוי טוב יותר ומצליח לדמות לעובד המושלם שאינו מתעייף לעולם ומדבר עם מאות ואלפי אנשים במקביל.

לא לוקחים סיכון: צ'אט בוט? רק עם המומחים בתחום

הצ'ט בוט הוא הלהיט בקרב חברות, עסקים ואנשי ציבור בארץ ובעולם – לשם כך, זכרו שהמערכת הופכת להיות כ"סופר נציג" מטעמכם, היא הפנים והייצוג הרשמי שלכם ובמידה ותבחרו במומחה אוטומציה שאינו מספיק מקצועי, הדבר עלול לפגוע בתדמית שלכם ולהרוס לכם היבטים שיווקים רבים.

מייסד פורטל הצ'ט בוט הישראלי ומומחה אוטומציה שיווקית ודיגיטל, לירון קטלן, בחר להקים עבורכם את הבית החם למערכת הצ'ט בוט, עם המידע המלא והפתח המקצועי לכל ארגון, חברה, עסק או פוליטיקאי: "זה היה צעד מתבקש. כבר שנים רבות שאני עוסק בדיגיטל ובמשימות רבות באוטומציה השיווקית, עם כל הכבוד למערכות הרבות שיש לאוטומציה השיווקית להציע, הצ'ט בוט הוא הביביי שלי ואני נהנה מכל פרויקט מחדש". על החשיבות ביצירת צ'ט בוט חכם מקצועי מסביר קטלן: "דווקא פעולות אוטומטיות חייבות דגש רב יותר מפעולות אנושיות, ברגע שקיימת שגיאה בביצוע או בנייה שאינה מקצועית – אתם עלולים לבצע טעות הנגררת לקהל רב של לקוחות תוך זמן קצר", עוד מוסיף קטלן: "הדוגמה הטובה ביותר ללמידה מטעויות היא דווקא בצ'ט בוט פוליטי, ניתן לראות צ'ט בוט של פוליטיקאים שונים שנבנו בצורה התחלתית ושגויה, דבר שעלול להפיל קמפיין בחירות שלם. לשם כך, גם בצ'ט בוט לעסקים וגם בצ'ט לפוליטיקאים אני משקיע מספר שעות נוספות מהממוצע המקובל וזה כדי להגיע לצ'ט בוט איכותי ומתקדם שעונה על הצרכים והיעדים שהוצבו בפני".

למידע נוסף השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם: