צ'אט בוט טלגרם

צ'אט בוט לטלגרם

איך לבנות בוט לטלגרם וכיצד זה יעזור לעסק שלך?

מנהלים שמבינים בעסקים וקידום מכירות ידעו מאז ומעולם להתאים את עצמם לקהלים שונים, עם צ'אט בוט לטלגרם חברות ועסקים מכל התחומים יוכלו להגיע לקהלים חדשים ולהתאים את עצמם לעידן הדיגיטלי המשתנה בקצב מואץ.
איך בונים צ'אט בוט לטלגרם? ואיך צ'אט אוטומטי בטלגרם יעזור לעסק שלכם להתקדם רמה אחת מעל המתחרים.

הצד הטוב של טלגרם

שיווק וקידום העסק בטלגרם הוא צעד חכם לכל עסק, עסקים רבים אינם מנצלים את האפשרויות הרבות שהטלגרם מציע למשתמשים ונוטים להתרחק עקב צדדיה הפחות נעימים של האפליקציה.
בדומה לרשתות חברתיות רבות, גם אפליקציית הטלגרם מכילה בתוכה תכנים מיניים ואלימים בקבוצות שונות תחת אפשרויות המסרים המידיים, המסרים האנונימיים, מחיקת ההודעות, שמירת התכנים על ענן טלגרם, העדר צנזורה וחופשיות שכמעט אינה יודעת גבולות.
למרות כל החסרונות עסקים פרטיים רבים, אנשי ציבור, פוליטיקאים בכירים, משרדי ממשלה, רשויות ועוד – בחרו לנצל את הצד הטוב של טלגרם לצורך העברת מסרים לקהל רחב, צעיר ותוסס.

עם מעל מיליון משתמשים בישראל, אפליקציית הטלגרם מאפשרת זמינות למכשירי iOS ואנדרואיד והתממשקות משודרגת לדפדפן האינטרנט במחשב, 200 אלף משתמשים בכל קבוצה, קבצים גדולים לשליחה ועוד מאפיינים רבים שהפכו את הטלגרם לאחות הקטנה של אפליקציות המסרים השונות אך כזו שמתוארת על-ידי רבים כמוצלחת ביותר.
עסקים וחברות זיהו את הפוטנציאל הגדול באפליקציית טלגרם, שילוב של האפליקציה עם צ'אט בוט הוא שילוב מנצח, צ'אט בוט בטלגרם שיאפשר לבצע מספר רב של פעולות לכל משתמש וללא המתנה: קבלת התראות מסוגים שונים (לדוגמה: משתמש חדש נוסף לקבוצה), התממשקות עם שירותים נוספים, קבלת תשלום ממשתמשי הטלגרם, הגדרת שעות פעילות הבוט לפי החלטת העסק, העברת מסמכים וקבצים מסוגים שונים, משחקי HTML5, יצירת דו"חות חכמים, שליחת תמונות וסטיקרים שיווקיים מכל סוג, איסוף נתונים על משתמשים, קידום מכירות, להצטרף לקבוצה ולענות באופן אוטומטי להודעות שונות, סקרים/שאלונים ועוד.

אז איך לבנות צ'אט בוט טלגרם?

במידה ואתם מכירים את עולמות כתיבת הקודים השונים, מתכנתי צ'אט בוט רבים יוכלו להעיד שכתיבת בוט לטלגרם לא אמורה להיות קשה במיוחד (לפחות הצ'אט בוטים הבסיסיים לטלגרם), ברגע שכתבתם את התוכנית היא מקושרת לשרתים של טלגרם המספקים עדכונים שונים ו API לשליחת מסרים שונים למשתמשים, מענה לשאלות שהגיעו, הודעות בקבוצות והודעות שונות למשתמשים בטלגרם שמספקות את ליבת יצירת הקשר עם המשתמשים באפליקציה כלקוחות הבאים של העסק שלכם.

קודים רבים פתוחים לכל דורש, ניתן למצוא דוגמאות רבות לקודים בשפות שונות:  PHP, Node.js, C++ ועוד באתר core.telegram.
אם אתם מעוניינים בבוטים מוכנים האתר הרשמי של טלגרם מציע לכם מספר דוגמאות לצ'אט בוט: צ'אט בוט שמספק תמונה לפי מילת מפתח, יצירת סקרים, צ'אט בוט שמתזכר את המשתמשים, מציאת חברים, מעקב אחר עדכוני GitHub ועוד.
באתר הרשמי של טלגרם וכן באתרים נוספים תוכלו למצוא מידע רב ועדכונים על הצ'אט בוט המתקדם של טלגרם.
בנוסף, דרך האתר של טלגרם ואתרים נוספים תוכלו ללמוד על BotFather, בוט ראשי שהוקם על-ידי טלגרם ומספק לכל משתמש אפשרות ליצור צ'אט בוט בעצמו.

כל קישור סופי לבוט שבבעלותכם יראה כך: telegram.me/[your name]_bot , לחיצה על הקישור שלכם יפעיל את הצ'אט בוט לשיחה מיידית המספקת מענה אוטומטי עם תשובות מוגדרות לפי בחירת המשתמשים ולקבל תשובות לכל השאלות במהירות ודיוק שלא ניתנים לביצוע על-ידי הגורם האנושי.
בשונה מצ'אט בוט לפייסבוק או צ'אט בוט לאינסטגרם, טלגרם היא אפליקציה פתוחה והכללים בה אינם מחמירים – אם אתם עסק המבצע פעולות צ'אט בוט בטלגרם השייכות לעסק שלכם וכל עוד העסק הוא חוקי ולא מעודד תכנים אלימים/מיניים/אסורים בחוק, הצ'אט בוט יאפשר לכם מסרים כמעט בלתי מוגבלים.

מומחה לבניית צ'אט בוט בטלגרם

כמו כל בניית צ'אט בוט מקצועי ואם אינכם מבינים כלל או מתחברים לעולם כתיבת קודים ותכנות צ'אט בוט, ניתן להשתמש בשירותי מומחי צ'אט בוט עם ניסיון בבניית צ'אט בוטים מסוגים שונים ובמיוחד צ'אטים אוטומטיים לטלגרם.
ברשת ישנם מספר מומחי צ'אט בוט לטלגרם שיספקו לכם שירות של תכנות צ'אט בוט המותאם לעסק שלכם, בהתאם לצרכים העסקיים שלכם ולתקציב שהגדרתם עבור הקמת הצ'אט בוט.
אפשרות נוספת היא רכישת תוכנות שונות המספקות מגוון אפשרויות לצ'אט בוט בטלגרם, באמצעות פאנל בחירה וללא כל צורך בידע בתכנות או בשפת קוד כלשהי.

צ'אט בוט בטלגרם עבור עסקים הוא הפנים הנוספות של החברה, כתיבת צ'אט בוט עם שגיאות או טעויות עלולה להביך אתכם, לפגוע לכם במוניטין העסקי ולעיתים אף להטעות לקוחות – עליכם לדעת בדיוק מה לעשות ומה אתם כותבים, אם אתם לא בטוחים שהצ'אט בוט שכתבתם תקין ומספיק רשמי כדי לייצג את העסק שלכם, מוטב לבחור באפשרות של תשלום למומחה צ'אט בוט ואוטומציה (האפשרות העדיפה על עסקים) או רכישת תוכנה עם פאנל מוכן כדי לא להסתבך.
בין אם כתבתם בעצמכם או בין אם רכשתם את השירות באמצעים אחרים בהתאמה אישית או בתוכנה – מומחי שיווק דיגיטלי ימליצו לכל מנהל בכיר בחברה או בעל עסק, לא לוותר על פלטפורמה חזקה ומתפתחת כמו הטלגרם ולתת ללקוחות אפשרות לקבל מענה, מידע ואפשרויות נוספות גם באמצעות הטלגרם.

צ'אט בוט לטלגרם יסייע לכם לקדם את העסקים שבבעלותכם!

הצ'אט בוט בטלגרם מוגדר על-ידי מומחי אוטומציה כשחקן בולט בזירת הצ'אט בוטים האחרים בשוק, האפליקציה הפתוחה נפוצה מאוד בקרב קהלים צעירים רבים וויתור על הטלגרם לעסקים הוא ויתור על פלח שוק ולמעשה ויתור על מציאת לקוחות חדשים ויצירת לידים בעלי פוטנציאל מכירה גבוה.
מבחינת האסטרטגיה השיווקית הדיגיטלית, אם ברשותכם צ'אט בוט בפייסבוק או באינסטגרם – זה לא אמור למנוע מכם גם לאפשר פלטפורמה זהה וחזקה לא פחות גם בטלגרם.

בדומה לצ'אט בוטים רבים, גם הצ'אט בוט בטלגרם מוגדר כמעיין מחלקת-על וירטואלית עם עובדים שאינם זקוקים לשעות מנוחה, עונים מיד, בכל שעה ביום, מספקים מידע בלתי מוגבל למספר גדול של משתמשים, אוספים מידע ומקדמים את החברה צעד קדימה בצורת ניהול מודרנית ואוטומטית בקרב החברות והעסקים בארץ ובעולם.
צ'אט בוט מכל סוג מסייע לכם בכל היבט עסקי: שירות לקוחות, שיווק, קידום מכירות ועד להיבטי תפעול שונים.

אם אתם חברה או עסק ואתם לא מעוניינים להפעיל טלגרם באמצעות אדם אנושי שיזין הודעות חד צדדיות בלבד וללא כל אינטראקציה מספקת, מומלץ לאתר את מומחה הצ'אט בוט הרלוונטי עבורכם ולהגדיר תקציב עבור יצירת צ'אט בוט מקצועי בטלגרם. 

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם!

המקום הנכון לצ'אט בוט חכם

נא ליצור קשר לקבלת כל הפרטים בנושא אפיון ופיתוח בוט לשירותך

צ'אט בוט