צ'אט בוט חברת החשמל: שירות לקוחות וואטסאפ

צ'אט בוט וואטסאפ חברת חשמל

צ'אט בוט בוואטסאפ מגיע לחברת החשמל ומלווה בהשקעה גדולה וקמפיין נרחב, שירות מידע נרחב וביצוע פעולות במהירות. אחת החברות החזקות בישראל מצטרפת אל מהפכה של ממש, בה כל עסק קטן ועד תאגיד גדול יכולים לצרף לשירותו כוח אוטומטי בלתי נגמר.

חברת החשמל לשירותכם: זה לא הצ'אט האוטומטי הראשון שלה

שירות לקוחות של חברת החשמל ללא המתנה? חברת החשמל נכנסת לתחום מבוקש במיוחד ומשיקה את השירות החדש – שירות לקוחות עם נציג של חברת החשמל בוואטסאפ (WhatsApp).
צ'אט בוט בוואטסאפ של חברת החשמל יאפשר לכם להתכתב עם המערכת, לדווח על תקלות, לקבל מידע, לעדכן פרטים ולבצע פעולות שונות.
השירות החדש יאפשר לקבל את המידע באופן דיגיטלי ומתקדם, בצורה נוחה, מהירה ויעילה יותר מבעבר.

צ'אט אוטומטי בוואטסאפ היה רק שאלה של זמן עבור חברת החשמל, החברה החלה בטופס פנייה לשירות לקוחות ואזור אישי באתר האינטרנט, הצעדים האלו הקלו על כמות הפניות והכניסו את חברת החשמל לעידן הדיגיטלי יחד עם חברות ציבוריות רבות וחברות פרטיות מכל ענפי המשק.
בהמשך חברת החשמל המשיכה עם צ'אט עם נציג שירות באתר (פתוח בימים א-ה, 8:00-19:00 ובימי ו' וערבי חג 8:00-13:00).
במקביל, חברת החשמל החלה לפעול עם הוואטסאפ באמצעות מספר טלפון לשליחת תמונות על מפגעים בלבד, בזמן שיחה עם שירות לקוחות של חברת החשמל הנציגים נותנים לכם מספר לשליחת תמונות בלבד ובו הם יכולים להסתכל במקרה של דיווח על מפגע כלשהו.
שילובו של צ'אט בוואטסאפ עם חברת החשמל יוצר מערך שירות לקוחות דיגיטלי אוטומטי חזק ומתקדם, ללא הגבלת שעות.

איך יוצרים קשר בוואטסאפ עם חברת החשמל?

הפעולה פשוטה, כל מה שתצטרכו לעשות הוא לשלוח הודעה למספר ייעודי של שירות צ'אט בוואטסאפ: 055-7000103.
לחצו על המספר והתחילו שיחה עם שירות לקוחות של חברת החשמל בוואטסאפ, מומלץ לשמור את המספר באנשי קשר כדי למצוא אותו בקלות לכל פנייה מהירה שתרצו בעתיד.

בחלק העליון תוכלו לראות "חברת החשמל" עם הלוגו של החברה וסיווג כחשבון עסקי, התחילו שיחה עם כל הודעה, "היי" או "שלום" אחד יספיק כדי להתחיל מענה וירטואלי, הצ'אט האוטומטי יחל אתכם שיחה בפורמט של "שאלה – תשובה" תצטרכו לבחור שירות מבוקש (עונים בצ'אט על מספר השירות) ולאחר מכן מתכתבים לפי השאלות.
מספר הוואטסאפ של חברת החשמל הוא אותו המספר לשירות SMS של חברת החשמל וגם בדרך זו ניתן לפעול מול חברת החשמל ולקבל מידע.

אילו שירותים ניתן לקבל בוואטסאפ של חברת החשמל?

ההשקה של שירות בוואטסאפ של חברת החשמל מספקת הצצה ליכולות הקרובות של הצ'אט, בהתאם לדיווחים השירות יתחיל ברמה ראשונית של הודעה על מפגע במקרה של תקלה ברשת החשמל הביתית ומפגע בטיחותי מסכן חיים.
מלבד דיווח על מפגע והפסקת חשמל, שירותים נוספים צפויים: דיווח קריאת מונה, עדכון פרטי לקוח, תשלום חשבון חשמל, מעבר דירה ללקוח נכנס, הזמנות חיבורים לחשמל ופנייה לפניות הציבור ושירותים נוספים.

מה יקרה לשירות 103 של חברת החשמל?

זה הזמן להרגיע, אם תתקשרו למספר 103 יענו לכם נציגים לקבל את פניותיכם ושאלותיכם, חברת החשמל בחרה להגדיל את האינטראקציה שלהם עם מיליוני הלקוחות שלה באמצעות הערוצים הדיגיטליים ובניהם נמצא גם צ'אט בוט בוואטסאפ.
על אף גודלה של חברת החשמל, מוקד 103 הידוע במענה מהיר ויעיל לא ייסגר, כחלק מהמהפכה הדיגיטלית בחברת החשמל מדווחים שמוקד השירות לא יעלם אלא רק ישנה צורתו ויעבור למיקור חוץ בחלקו ובאמצעות מוקד חיצוני של חברת בזק אונליין.

יתרונות בוט בוואטסאפ לעסקים קטנים ועד לתאגידים גדולים

חברת החשמל אינה לבד ולכל בוט יש רמות שונות, כיום עסקים קטנים רוכשים צ'אט בוט שמוסר הודעות אוטומטיות ומנהל אינטראקציה בסיסית, אך עסקים וחברות שירצו להשקיע ביעילות הצ'אט בוט יבקשו ממומחה האוטומציה והצ'אט בוט לבנות צ'אט בוט שיבצע שיחה מורכבת יותר, יספק מידע רב ובדומה למקרים כמו חברת החשמל וחברות רבות ניתן לבצע גם פעולות דרך הצ'אט בוט.
אין ספק שחברת החשמל השקיעו משאבים רבים כדי ליצור צ'אט בוט מתקדם עם אופציות רבות עבור 3 מיליון הלקוחות שלה, אך גם חברות קטנות בהרבה ועסקים קטנים משתמשים בשירותי צ'אט בוט (וואטסאפ חשבון עסקי) ובנוסף משלבים צ'אט בוט בפייסבוק לעסקים ובוטים ברשתות חברתיות נוספות.

סמנכ"ל שירות בחברת החשמל, אורן הלמן, מגיב על השינוי המבורך של החברה: "השירות מאפשר לנו להעניק חווית לקוח מצוינת בשירות עצמי בערוץ דיגיטלי נוסף. בשנים האחרונות קיים גידול במספר הפונים באמצעים הדיגיטליים ולחברת החשמל חשוב להתאים את השירות באמצעות הבטחת מגוון ערוצים זמינים ומתקדמים ללקוחות".
צ'אט בוט בוואטסאפ או בוט בדפים עסקיים ברשתות החברתיות מאפשרים לכל עסק וכל חברה לספק מענה 24/7, מותאם לצרכים העסקיים והאישיים שלהם ולספק כוח של מחלקה חדשה חזקה וחסרת מנוחה המשתלבת כזרוע אינטגרלית לשירות הלקוחות של חברות ועסקים ועד קידום מכירות וסיוע לתפעול.

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם!

המקום הנכון לצ'אט בוט חכם

נא ליצור קשר לקבלת כל הפרטים בנושא אפיון ופיתוח בוט לשירותך

צ'אט בוט