צ'ט בוט לעסק: לבנות באופן עצמאי? או שכדאי להשאיר לאיש מקצוע בתחום הצ'ט בוט?

לפתח בוט בפייסבוק

שאלת מיליון הדולר: האם כדאי ליצור צ'טבוט לבד באופן עצמאי או לתת לאיש מקצוע לבנות צ'ט בוט לעסק?

אחד הכלים החזקים בעולם האוטומציה העסקית-שיווקית הוא הצ'ט בוט לעסק דרך הצ'ט של הפייסבוק, מערכת הצ'ט בוט לעסקים מספקת כוח של מחלקה שלמה, מאפשרת יתרונות שירותיים במענה מהיר ומדויק, מקדמת מוצרים, בוחנת שביעות רצון ויכולה להתקשר למערכות שונות בתוך ומחוץ לחברות והעסקים. האם כדאי לכם לבנות את הצ'ט בוט לעסק לבד באופן עצמאי? או שאולי כדאי להשאיר את בניית הצ'ט בוט למומחה אוטומציה לבניית צ'ט בוטים לעסקים?

פסגת האוטומציה: להיט הצ'ט בוט לעסקים

בעידן הדיגיטלי בו האוטומציה השיווקית מסתערת בתאוצה אל העסקים, החברות ואנשי הציבור – המערכת הבולטת בתחום היא מערכת הצ'ט בוט לעסק, מערכת צ'ט בוט המתלבשת על הצ'ט בדף הפייסבוק העסקי שלכם.
מערכת הצ'ט בוט לדף הפייסבוק העסקי יכולה להשתלב גם בדף הנחיתה/דף הבית, תפקיד המערכת הוא לשוחח בשיחה ממוסגרת עם כל אדם הפונה אל צ'ט הפייסבוק שלכם, באמצעות השיחה ניתן לענות על צרכים שירותיים במתן מידע וללא המתנה, איסוף וטיוב דאטה (נתונים) למערכות הפנימיות, להעביר מסרים שיווקיים (טקסט, לינק, תמונה או וידיאו) לקהל רחב במהירות שיא, קביעת תורים/הזמנת שולחן, לבצע סקרים ושאלונים אודות מוצרים ושירותים חדשים ועד אופציות מורכבות כדוגמת איתור חבילות ומוצרים קיימים בחברה/עסק.

עם כל כך הרבה אפשרויות אוטומטיות שיווקיות, שירותיות ותפעוליות אין זה פלא שכל עסק קטן ועד לתאגיד הגדול מחפשים אחר הצ'ט בוט לעסקים. יתרה מהעסקים והחברות, הצ'ט בוט בפייסבוק מתאים ככפפה ליד עבור אנשי ציבור ובראשם פוליטיקאים מהמערכת הארצית והמוניציפאלית, כאשר הכלים הרבים של הצ'ט בוט האוטומטי בפייסבוק מאפשרים להם להשיג אהדה גדולה, עוקבים רבים, להוריד מכוחם של המתחרים, להעביר סקרים, ולחזק את המסרים והאג'נדות בפייסבוק.
הצ'ט בוט בפייסבוק יכול להתאים לתאגיד פיננסי גדול, רשת מסעדות ומזון, רופאים, משרד עורכי דין ועד הצ'ט בוט של נתניהו.

צ'אט בוט בפייסבוק
צ'אט בוט בפייסבוק

מי בונה את הצ'ט בוט לעסק?

מערכת הצ'ט בוט החכמה לעסק יכולה לבצע מספר רב של פעולות, ללא המתנה, ללא צורך בהפסקה ובמשך כל היום וכל השנה, הצוות הווירטואלי החכם המצטרף לעסק/חברה שלכם מסווג לרמות פעילות והאיכות הסופית שלו תלויה במי שבנה את הצ'ט בוט.

כן, היום בעידן המודרני יש המון מדריכים אונליין ביוטיוב ובגוגל שיכולים להסביר לכם איך לבנות בוט יחסית פשוט. אך בוט פשוט הוא לא כל כך מוצלח. יש הרבה דברים שצריך לדעת ולהבין על תשתית הבוט, על הFLOW, כיצד לבנות את הבוט נכון ולמנוע שגיאות, כיצד לבצע חוויית לקוח מקסימלית ורק מומחה אוטומציה בבניית בוטים שיש לו ניסיון רב בהקמת בוטים למגוון שירותים וחברות יוכל לסייע לכם להגיע לבוט המושלם שאתם רוצים.

יש להודות, זהו אינו סוד שמערכת בסיסית של צ'ט בוט ניתן לבנות בלימוד מתוך מדריך או בסיוע קורס, הבעייתיות בבניית צ'ט בוט התחלתי בעצמכם היא הרמה הנמוכה והאפשרויות הדלות שהצ'ט יציע לכם, כצ'ט בוט התחלתי כללי שאינו מותאם לעסק/חברה שלכם.
בנוסף לאפשרויות בסיסיות, ניתן לראות בשטח עשרות דוגמאות לבנייה לא נכונה של צ'ט בוט של אנשים שכבר נמצאים בתחום, כזו שיכולה לגרום לכם לנזק שירותי או אף תדמיתי-שיווקי.
כדי לנצל את מערכת הצ'ט בוט, להתאים את המערכת לעסק שלכם ולהימנע מטעויות מרבית העסקים והחברות הבינו שיש לפנות למומחה אוטומציה בעל ניסיון רב בבניית צ'ט בוטים לעסקים, כזה שכבר בנה מספר מגוון של מערכות צ'ט בוט בפייסבוק.

צ'אט בוט מחיר
צ'אט בוט מחיר

מצ'ט בוט ועד מערך אוטומציה דיגיטלי מותאם

באמצעות מומחה האוטומציה תוכלו לבנות את הצ'ט בוט המדויק שאתם צריכים ולשפר את התוצאות העסקיות שלכם בצורה ניכרת, בהתאם לתקציב והצרכים שלכם.
מלבד הצ'ט בוט לעסק, לאוטומציה העסקית-שיווקית יש מערכות נוספות להציע כדוגמת: מערכת SMS, ניוזלטר, מזכירה וירטואלית מקושרת מייל, קישורים בין מערכות פנימיות וחיצוניות ועוד.
במידה ותרצו לנצל את עולם האוטומציה, לשלב מערכות אוטומטיות נוספות ולקשר ביניהן בצירוף הצ'ט בוט לעסק, תוכלו להתייעץ עם מומחה האוטומציה ולבדוק איזה מערך אוטומטי שיווקי ניתן לבנות אצלכם בעסק/חברה בהתאם לצרכים העסקיים שלכם ובכל רמת עסק/חברה.

רוצה צ'אט בוט אך רוצה לדעת מחיר כי זה הכי חשוב לך?

אז חשוב לדעת שהמחירים של הקמה ופיתוח צ'אטבוט משתנים מקמפיין לקמפיין. במידה והבוט יחסית פשוט אז התמחור שלו יהיה בהתאם. אך אם הבוט הוא מורכב ודורש שעות עבודה רבות, תיכנות וחיבור API בכדי לממשק אותו עם מערכות וכלים נוספים אז התמחור משתנה בהתאם. לכן, יש ליצור קשר לבדיקת מחירים של פיתוח צ'אטבוט מותאם אישית לעסק שלכם.

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם!

המקום הנכון לצ'אט בוט חכם

נא ליצור קשר לקבלת כל הפרטים בנושא אפיון ופיתוח בוט לשירותך

צ'אט בוט