צ'אט בוט מביא לקוחות? איך לעשות מערכת צ'אט בוט שמביאה לידים?

צ'אט בוט בפייסבוק

צ'אט בוט מביא לקוחות? איך לעשות מערכת צ'אט בוט שמביאה לידים?

צ'אט בוט בפייסבוק, מערכת האוטומטית החכמה בה משתמשים עשרות אלפי עסקים ואנשי ציבור בארץ ובעולם.
נעשה לכם ספולייר לשאלות הגדולות: כן, הצ'אט בוט בפייסבוק מביא לקוחות וכן, הצ'אט בוט יכול להשיג לידים איכותיים – השאלה הגדולה היא האם מומחה צ'אט בוט ואוטומציה בנה לכם את הצ'אט האוטומטי החכם או שמא איש שיווק דיגיטלי מתחיל.
איך משיגים עוד לקוחות באמצעות הצ'אט בוט? איך להשיג לידים? וכיצד אפשר לשדרג את השירות, התפעול והשיווק בחברה/בעסק ולקצץ בהוצאות באמצעות הצ'אט בוט בדף העסקי של הפייסבוק.

איך הצ'אט בוט של הפייסבוק עובד?

צ'אט בוט לדף הפייסבוק הוא אחד הדברים הטובים ביותר שיקרו לחברות והעסקים שלכם או לעצמכם אם אתם ידוענים/אנשי ציבור.

חלק לא קטן מבעלי העסקים או מנהלי השיווק המבקשים לבנות צ'אט בוט בפייסבוק, יקראו למערכת "צ'אט אוטומטי בפייסבוק" וידעו להגיד שקראו או שמעו שמדובר במערכת בעלת יתרונות רבים – השאלות הראשונות שנשאלות: איך הצ'אט האוטומטי בפייסבוק עובד? איך בונים צ'אט בוט לחברה/לעסק?

לכל דף עסקי או פרופיל בפייסבוק קיימת האפשרות לשוחח בצ'אט הפרטי, הצ'אט של דף הפייסבוק העסקי שלכם מאפשר לכם לשלב מערכת צ'אט אוטומטי, המערכת מאפשרת שיחה במבנה של: שאלה/בחירה > תשובה (כללית או אישית לכל לקוח/אוהד בפייסבוק המשוחח עם הצ'אט ובהתאם לרמת הצ'אט בוט).
השיחה הממוסגרת מחולקת לנושאים מתיוגים שונים ואיתם ניתן לנהל שיחה מתקדמת: הודעות חופשיות במסגרת זמן, עדכון על אירועים קרובים, עדכוני רכישות אחרונות, אפשרות מעבר לשיחה עם אדם אנושי ואפשרויות הודעות רבות המותאמת לכל עסק או אדם.
רמת הצ'אט בוט בפייסבוק תלויה במקצועיות והניסיון של מומחה הצ'אט בוט, ככל שמומחה הצ'אט בוט והאוטומציה הוא מנוסה יותר, כך הצ'אט בוט הוא יותר מותאם אליכם, יותר מתוחכם והסיכוי לשגיאות מביכות אל מול לקוחות/אוהדים בפייסבוק היא נמוכה.

צ'אט בוט: יותר לקוחות, יותר לידים, שיפור קידום מכירות, ייעול השירות והתפעול

הצ'אט האוטומטי החכם בפייסבוק הוא כלי שיכול לסייע לכם בצורה ניכרת, במידה והצ'אט בוט נבנה טוב וניצלתם את האפשרויות שבו אתם עתידים להשיג את היעדים הבסיסיים של כל תאגיד, חברה, עסק או כל איש ציבור: יותר לקוחות, יותר אוהדים, יותר לידים, יותר קידום מכירות ועלייה משמעותית בהתעניינות באירועים קמפיינים, הרצאות והופעות.
באמצעות הצ'אט בוט תוכלו לבנות מחלקה וירטואלית שאינה מתעייפת, לא זקוקה לימי מחלה או חופשים ומחזיקה במאגר ידע גדולים המאפשרים לתת ללקוחות ואוהדים בפייסבוק מענה ותשובה תוך מספר שניות.
צ'אט בוט מתקדם בפייסבוק יצא מגבולות התשובות הכלליות, יחובר למערכות נוספות הקשורות לחברה/לעסק שלכם ויספק תשובות או עדכונים אישיים הקשורים לאותו לקוח.

משמעות הדבר היא שהצ'אט בוט של הפייסבוק מאפשר לכם לשפר גם את מערך השירות והתפעול, במקום לסייע לפעולות שיווקיות ומכירתיות בלבד, הצ'אט בוט יוכל לספק מידע שירותי רב (במידת הצורך לעבור לנציג שירות אנושי) ובנוסף יאפשר לכם לחזק את מערך התפעול שלכם באמצעות הזנת נתוני לקוחות חדשים במערכות ניהול לקוחות שונות (בדומה ליכולת איתור הלידים).

הצ'אט בוט של הפייסבוק יכול לסייע לכם כמערכת אוטומציה אחת יחידה לחברה או העסק, במידה ותרצו לשפר את המערך האוטומטי-דיגיטלי שלכם או שתרצו לנצל אפשרויות אוטומטיות נוספות שמוחרגות מהצ'אט של הפייסבוק, תוכלו להתעניין מול מומחה האוטומציה לגבי מערכות נוספות: SMS/מסרונים שיווקיים ותזכורות ללקוחות, מיילים שיווקיים אוטומטיים (ניוזלטר) ללקוחות ומגוון רחב של מערכות וקישורים שונים כשבפסגה עומדת מערכת הצ'אט בוט של הפייסבוק.

ללא מומחה צ'אט בוט ואוטומציה אתם עלולים להיפגע במישורים רבים

אם טרם הודגשה עבורכם עד כה החשיבות הרבה של תכנות הצ'אט בוט רק על-ידי מומחה צ'אט בוט ואוטומציה מנוסה, זה הזמן להדגיש שוב: בחירה באיש דיגיטל שאינו מנוסה בדבר, איש צ'אט בוט מתחיל או כזה שבעיקר למד את הנושא אך טרם התנסה בנה מספר מערכות מורכבות – בחירה מסוכנת שיכולה לגרום לשגיאות עסקיות, תפעוליות, שיווקיות ולעיתים אף להפר את כללי פייסבוק ולהיתקל בחסימות מטעם פייסבוק.
בניית צ'אט בוט בפייסבוק? רק על-ידי מומחה צ'אט בוט בעל ניסיון רב שנים.

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם!

המקום הנכון לצ'אט בוט חכם

נא ליצור קשר לקבלת כל הפרטים בנושא אפיון ופיתוח בוט לשירותך

צ'אט בוט