שיווק ופרסום המותגים, המוצרים, השירותים והעסקים שלכם עולים כסף רב ולכן אמצעי נוסף כדי להגיע ללקוחות הוא “ליד”, פרטים בסיסים או מפורטים על לקוח פוטנציאלי אשר עלול להתעניין במוצרים או השירותים שלכם כארגון, חברה או עסק.
אילו אפשרויות להשגת לידים עומדות בפני מנהלי השיווק והמכירות כיום? באמצעות בנייה וחשיבה נכונה של יצירת קשר ולהמשכיות באתר הבית שלכם, באמצעות קידום מומן או אורגני מקצועי תוכלו למשוך יוזרים/משתמשים באתר הבית שלכם (דף הנחיתה) וזה ישאיר פרטים בדף ייעודי שכל מטרתו הוא השגת הליד ליצירת קשר על-ידי נציג מכירות.
בעזרת הקידום הממומן המאפשר פילוח בהתאם לפרמטרים רבים או קידום אורגני בקבוצות של פייסבוק תוכלו לקדם פוסטים או קישורים לדף הנחיתה שהוא כאמור יאסוף לידים.
דרך נוספת להשגת לידים היא כתיבת מאמר שיווקי המושכת אליה לידים איכותיים, כזאת שעשויה לחסוך לכם את עלויות ההקמה והפרסום של דף הנחיתה הייעודי – את המאמר השיווקי ניתן לפרסם בטאבולה או אאוטבריין המשמשות כפלטפורמה לקידום תוכן.
מבין האפשרויות הרבות לאסוף לידים בסיסיים ואיכותיים, עומדת בראש הפירמידה המערכת האוטומטית של הצ’ט בוט החכם המובנה על הצ’אט הפרטי באתר והאפליקציה של דף הפייסבוק.
הצ’ט בוט המתקדם בפייסבוק נבנה על-ידי מומחה אוטומציה בעל ניסיון רב בבניית מערכות צ’ט בוט ייעודיות לכל ארגון, חברה או עסק כדי לחזק את מערך השירות, התפעול ושיווק.
עסקים רבים משתמשים בצ’ט בוט החכם של הפייסבוק כדי לבצע איסוף דאטה (גביית נתונים בהתאם להגדרות שהוזנו מראש ולפי הצרכים והרצונות שלכם), את הדאטה הנאספת ניתן לטייב במערכות לקוחות ויותר מכך – לבנות רשימת לידים ארוכה ששווה לכם כסף רב.