קמפיין לידים

יש אפשרות לעשות קמפיין ממומן בפייסבוק ולהפנות חברי פייסבוק לשיחה במסנג'ר עם הבוט ובשיחה עם הבוט למכור להם שירות או מוצר

דף נחיתה

יצירת אינטראקציה דרך דף נחיתה ייעודי של הבוט. את הקישור לדף נחיתה אפשר לשלוח בדרכים רבות

מענה רלוונטי

הלקוח הוא ליד חם שרוצה לקבל פרטים על מוצר או שירות ספציפי ואתם צריכים להיות שם בזמן ובמקום הנכון עם מענה מתאים

שירות לקוחות

רגע לפני שלקוח רושם ביקורת רעה הוא ישלח הודעה לעמוד והמענה צריך להיות הולם, ככל שיהיו פחות ביקורות רעות כך סביר להניח שתמכרו יותר

מחפשים לידים בנרות? הכירו את הצ'אט בוט החכם שיביא לכם לקוחות חדשים לעסק!

החלום הגדול של כל מנהלי שיווק ומכירות הוא להשיג עוד לידים ודאטה על לקוחות, הם המפתח להגדלת המכירות בחברות ועסקים בכל הענפים והתחומים.
כדי להשיג לידים ישנם כלים ואפשרויות רבות, האפשרות המתקדמת והדיגיטלית ביותר כיום היא מערכת צ'tט בוט המתיישבת על הצ'ט בפייסבוק ופועלת גם באתר במידה ורוצים או בשליחת קישור לדף נחיתה להתחלת שיחה עם הבוט.
כאן תוכלו לקבל מידע נוסף על המאבק להשיג את הלידים והצ'אט בוט כפיתרון מתקדם המסייע להגדיל את כמות הלידים ומשפר מדדים נוספים בארגונים, חברות ועסקים בכל הגדלים והסוגים.

שיווק ופרסום המותגים, המוצרים, השירותים והעסקים שלכם עולים כסף רב ולכן אמצעי נוסף כדי להגיע ללקוחות הוא "ליד", פרטים בסיסים או מפורטים על לקוח פוטנציאלי אשר עלול להתעניין במוצרים או השירותים שלכם כארגון, חברה או עסק.
אילו אפשרויות להשגת לידים עומדות בפני מנהלי השיווק והמכירות כיום? באמצעות בנייה וחשיבה נכונה של יצירת קשר ולהמשכיות באתר הבית שלכם, באמצעות קידום מומן או אורגני מקצועי תוכלו למשוך יוזרים/משתמשים באתר הבית שלכם (דף הנחיתה) וזה ישאיר פרטים בדף ייעודי שכל מטרתו הוא השגת הליד ליצירת קשר על-ידי נציג מכירות.
בעזרת הקידום הממומן המאפשר פילוח בהתאם לפרמטרים רבים או קידום אורגני בקבוצות של פייסבוק תוכלו לקדם פוסטים או קישורים לדף הנחיתה שהוא כאמור יאסוף לידים.
דרך נוספת להשגת לידים היא כתיבת מאמר שיווקי המושכת אליה לידים איכותיים, כזאת שעשויה לחסוך לכם את עלויות ההקמה והפרסום של דף הנחיתה הייעודי – את המאמר השיווקי ניתן לפרסם בטאבולה או אאוטבריין המשמשות כפלטפורמה לקידום תוכן.

מבין האפשרויות הרבות לאסוף לידים בסיסיים ואיכותיים, עומדת בראש הפירמידה המערכת האוטומטית של הצ'ט בוט החכם המובנה על הצ'אט הפרטי באתר והאפליקציה של דף הפייסבוק.
הצ'ט בוט המתקדם בפייסבוק נבנה על-ידי מומחה אוטומציה בעל ניסיון רב בבניית מערכות צ'ט בוט ייעודיות לכל ארגון, חברה או עסק כדי לחזק את מערך השירות, התפעול ושיווק.
עסקים רבים משתמשים בצ'ט בוט החכם של הפייסבוק כדי לבצע איסוף דאטה (גביית נתונים בהתאם להגדרות שהוזנו מראש ולפי הצרכים והרצונות שלכם), את הדאטה הנאספת ניתן לטייב במערכות לקוחות ויותר מכך – לבנות רשימת לידים ארוכה ששווה לכם כסף רב.

הצ'ט בוט יכול לסייע לכם לשווק את העסק, לקדם מוצרים ולהגדיל את המכירות

הצ'ט בוט החכם של הפייסבוק הוא כלי שירותי מתקדם במיוחד, זהו לא סוד שאנשי השיווק והמכירות מעדיפים לחזק את מדדי המכירות על חשבון מדדי השירות (מה שלא תמיד מחייב) – באמצעו הצ'ט בוט ובהתאם לתקציב שלכם, מומחה האוטומציה שלכם יוכל לבנות צ'ט בוט ששם דגש עיקרי באיסוף נתונים ולידים וכמו דף נחיתה ייעודי ללידים, זה יהיה תפקידו העיקרי.

בנוסף לאפשרות להפוך אותו לכלי שירותי מתקדם או כלי מתקדם לאיסוף לידים, מערכת ההצ'ט בוט המשמשת כ"מחלקת-על" שלעולם לא נחה או ככזו שאינה צריכה הפסקה, יכולה להפוך גם לכלי שיווקי המקדם מוצרים ושירותים, מבצע סקרים ושאלונים ומגדיל מכירות.
באמצעות בניית הצ'ט בוט על הצ'ט הפרטי בפייסבוק, המערכת משוחחת בשיחה אוטומטית מורכבת ומוגדרת מראש ויכולה לבדוק את חווית הלקוח ממוצרים ושירותים חדשים/קיימים שונים שלכם כתחליף לחברות סקרים, לבדוק מגמות עכשוויות כדי לאפשר לכם להבין את השוק בצורה טובה יותר ובסופו של דבר להגדיל את המכירות.
מערכת הצ'ט בוט יכולה להתאים עצמה עבור כל יעד או צורך של ארגון, חברה או עסק בכל הרמות והענפים במשק, כאשר השיחה מתבצעת עם משתמשי הפייסבוק השונים המכילים קהלים עצומים המתורגמים ללקוחות פוטנציאלים.
כאשר הצ'ט בוט בפייסבוק משולב באתר הבית שלכם, אתם יוצרים מנגנון מכירתי-שירותי עצום הניתן לויסות והתאמה בהתאם להחלטתכם.

האוטומציה השיווקית: כלים אוטומטים נוספים להשגת לידים

אין טעם להסתיר את העובדה, האוטומציה השיווקית וכמובן הצ'ט בוט החכם שהפך ללהיט בקרב חברות ועסקים רבים, אינם שירות בסיסי וזול, מומחה האוטומציה והדיגיטל שלכם (כזה שבנה מערכות צ'ט בוט מתקדמות בחייו) חייב לבצע התאמות ולהשקיע זמן רב בבניית הצ'ט האוטומטי המתקדם המשמש כפנים הרשמיות שלכם – בנייה שכזו מצריכה ניסיון וזמן רב של בנייה הצ'ט בוט והדרכתכם בהתאם.
למרות זאת, חברות ועסקים בכל הגדלים עדיין יכולים להרשות לעצמם להשקיע בצ'ט בוט החכם בפייסבוק ובנוסף ישנן מספר הולך וגדל של חברות בינוניות וקטנות הלומדות מהמהלכים של הארגונים הגדולים ומוסיפות מערכות אוטומציה שיווקית נוספות.

יחד עם הצ'ט בוט קיימות מערכות אוטומציה שיווקית לעסק רבות שאותן ניתן לקשר למערכות פנימיות וחיצוניות של החברה או העסק שלכם וביחד ליצור מערך מנצח.
אם כך, מה בתפריט של האוטומציה השיווקית? קישור טלפון למייל, מערכת SMS השולחת מסרוני מבצעים ומבצעת עדכונים מתקדמים המשפרים את השירות בעסקים רבים, מערכת מייל שיווקי (ניוזלטר) ועוד אפשרויות אוטומטיות רבות לעסק שלכם.
את התאמת המערכות בהתאם לתקציב והיעדים שלכם יבצע מומחה האוטומציה השיווקית.

למידע נוסף השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם: