משבר הקורונה הוא בדיוק הזמן הנכון לפנק את העסק שלך עם צ'אט בוט

קורונה בוט

משבר קורונה? זה בדיוק הזמן לצ'אט בוט לעסק שלך!
אם יש לכם חושים עסקיים בסייסים אתם ודאי מחפשים לצמוח, להשוות עצמכם או לעקוף את המתחרים שלכם בענף.
בימים רגילים ובמיוחד בתקופת הקורונה התמודדות עיקרית נוספת היא הישרדות – לצורך ההתמודדות עם המשבר והתאמה לעידן הדיגיטלי, מערכת הצ'אט בוט בפייסבוק תסייע לכם בפעולות שירות מול לקוחות, קידום ומכירת שירותים, מוצרים ואירועים מרחוק ותקדם אתכם גם ברמת איכות השיווק, המיצוב והנראות.

הכל קורה בדיגיטל: יותר פניות בפייסבוק מחייבות מערכת צ'אט בוט בפייסבוק

אם תנסו לחפש חברה גדולה או עסק קטן ברשתות החברתיות ובמיוחד בפייסבוק, סביר להניח שתמצאו אותם, תוכלו לדבר עם העסק, להגיב, לבקר ואפילו ליהנות מתכנים מקצועיים בפוסטים.
עסק המעוניין לשרוד בשוק תחרותי או בעידן הקורונה, להתמודד מול מתחרים חזקים בענף ואפילו לעקוף אותם, לא יוכל לבצע זאת ללא נוכחות ברורה בפייסבוק וברשתות החברתיות המובילות.

צ'אט בוט מסנג'ר ליציאה ממשבר נגיף הקורונה ישר לשיגרה: כפי שבתחילת העשור הקודם חלה עלייה משמעותית בנוכחות העסקים והחברות ברשתות החברתיות (עד שכמעט כל עסק המכבד את עצמו כיום נמצא בפייסבוק), כך גם הביקוש למערכת צ'אט בוט בפייסבוק לעסקים אשר נמצאת בעלייה משמעותית.
זה כבר אינו רק טרנד חולף או מותרות, העולם העסקי בכל הענפים עובר לדיגיטל וכאשר האפשרויות האנושיות מוגבלות, הצ'אט בוט בפייסבוק מגיע עם אפשריות מורכבות לסיוע לחברות ועסקים גדולים וקטנים במשק הישראלי והבינלאומי.

מהתמודדות עם משבר הקורונה ועד ניצחון על המתחרים

הסוד הגדול של הצ'אט בוט הוא לא רק היותו כלי עם אפשרויות רבות ומורכבות, מערכת צ'אטבוט בפייסבוק מאפשרת לכם לספק מענה למאות ואלפי לקוחות בתוך רגע, ללא המתנה ובתשובות ממוסגרות שאתם תבחרו.
על אף העובדה שניתן לעבור לשיחה עם נציג אנושי בכל רגע, מערכת צ'אט בוט אוטומטי בפייסבוק מאפשרת לכם לבנות כוח של מחלקה שלמה המבצעת פעולות שיווק, קידום מכירות, איסוף נתונים, שירות ותפעול באמצעות קישור למערכות שונות.

משבר הקורונה והתחרות ההולכת וגוברת כמעט בכל ענף במשק מצריכים כלים אסטרטגיים ועסקיים מיוחדים, צ'אטבוט מאפשר לכם לעלות את המכירות שלכם, לאתר לידים ולקוחות חדשים, לשמר לקוחות קיימים ולמצב את עצמכם כחברה חדשנית – כל הפעולות האלו נדרשות בכל יום עסקי רגיל ובמיוחד בתקופות כלכליות קשות כמו משבר הקורונה.

צ'אט בוט בפייסבוק: מחיר, הגבלות ובחירה נכונה

מערכת צ'אט בוט בפייסבוק עברה אבולוציה מהירה בשנים האחרונות, התאמות לכללי הקהילה של פייסבוק ושיפורים רבים המאפשרים למומחה בפיתוח צ'אט בוט להתאים את המערכת בדיוק למידות שלכם.
חשוב לציין, הקמת מערכת צ'אט בוט איכותית הכוללת אפשרויות טכניות מורכבות וכזו העמידה בתנאים המחמירים ובמדיניות של פייסבוק, יכולה להתבצע רק על-ידי מומחה אוטומציה בעל ניסיון רב על מערכות צ'אט בוט בפייסבוק.
בחירה באיש דיגיטל מתחיל או כזה שאינו מנוסה מספיק בצ'אט בוט בפייסבוק עלולה לגרום למבוכות רבות לעסק/חברה.

אז כמה עולה צ'אט בוט? המחיר משתנה, כגודל החברה והדרישות המורכבות, כך גם גודל ומורכבות הצ'אטבוט.
למרות שצ'אט בוט חייב להיות איכותי עבור כל עסק/חברה, חברות רבות מבקשות להפוך את הצ'אט בוט לכלי בעל נתח עסקי משמעותי, המתמקד באפשריות רבות כולל שיפור מדדים רבים, במצב שכזה יש לתכנת ולהתאים צ'אט בוט ברמה גבוהה במיוחד, כך שהמחיר עולה בהתאם.

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם!

המקום הנכון לצ'אט בוט חכם

נא ליצור קשר לקבלת כל הפרטים בנושא אפיון ופיתוח בוט לשירותך

צ'אט בוט