צ'אט בוט באתר ללא התחברות? שיחת צ'אט כאורח!

חיבור צ'אט בוט לאתר

שינוי אדיר ברכיב צ'אט בוט של פייסבוק לאתרים, כבר מהיום כל אתר יוכל להתחדש עם צ'אט בוט עבור כל אורחי האתר – מבלי צורך להתחבר למסנג'ר של פייסבוק ואפילו ללא צורך בהרשמה לפייסבוק.
השינוי החדש מאפשר שיחה של הצ'אט בוט בפייסבוק עם אורחים מהאתר שלכם, באמצעות השינוי הזה הכוח של הצ'אט בוט שלכם ישתפר בצורה משמעותית והאתר שלכם יוכל ליהנות מרכיב חזק שנותן מענה לכל אדם.
כיצד הצ'אט בוט בפייסבוק עבד עד היום? מה היתרונות הגדולים באפשרות שיחת צ'אט בוט עם אורח? כיצד עובד השינוי החדש? איך נערכים לעלייה בפניות? ומדוע עכשיו יותר מתמיד חייבים מומחה צ'אט בוט מקצועי?

בתמונה שלפניכם תוכלו לראות שבעבר לא הייתה אופציה לשוחח עם צ'אט בוט באתר בלי רישום או התחברות לפייסבוק.

צ'אט בוט לאתר
צ'אט בוט לאתר

לפני ואחרי השינוי: צ'אט בוט בפייסבוק במצב אורח

הצ'אט בוט של פייסבוק הוא כלי שהפך לפסגת האוטומציה, עם אפשרויות לשיפור מערך השירות בחברות והעסקים שלכם, קידום מכירות מוצרים/שירותים/אירועים, פעולות שיווק, איסוף וטיוב נתונים ופעולות נוספות במסגרת שיח ממסוגר ומתויג ובהתאם לכללי הקהילה של פייסבוק.
הביקוש אחר צ'אט בוט בפייסבוק נמצא בעלייה כבר מספר שנים, עם התפרצות מגפת הקורונה הצ'אט בוט הפך לכלי מרכזי עבור חברות ועסקים רבים ברמות משתנות וענפים שונים במשק, כלי תחרותי בין חברות וכזה הממצב את החברה כמתקדמת ויעילה.

למה האתר שלכם צריך צ'אט בוט?

עד לפני כמה ימים, חברות חכמות שהשכילו להטמיע את הצ'אט בוט באתר הבית שלהם, אפשרו למשתמשי פייסבוק מחוברים למסנג'ר לשוחח עם הצ'אט בוט של פייסבוק גם דרך האתר – החל מיום 6 לאוגוסט 2020, החברות יכולות לשפר את הצ'אט בוט עם חידוש מהפכני: מצב אורח בצ'אט בוט של פייסבוק המוטמע באתר, ללא צורך בהתחברות למסנג'ר של הפייסבוק ואפילו ללא צורך בחשבון פייסבוק כלל.
הוספת מצב אורח לצ'אט בוט בפייסבוק שמוטמע דרך האתר, הופך את הכלי האוטומטי שהיה מוכר ככלי מולטיטסקינג מתקדם וחזק, לאמצעי שישדרג את החברות והעסקים בכמה רמות וכן את היכולות ואפשרויות השיח וקבלת המידע מאתרי החברות השונות.

כיום אפשר לשוחח עם צ'אט בוט באתר גם אם אין לך חשבון פייסבוק!

צ'אט בוט באתר
צ'אט בוט באתר

כיצד צ'אט בוט אורח עובד? מהי חווית המשתמש עבור אורח שאינו מחובר או רשום בפייסבוק?

מצב אורח בצ'אט בוט של פייסבוק (Guest Mode) מאפשר למבקרים באתר הבית/דף הנחיתה של החברות והעסקים לשוחח עם הצ'אט בוט מבלי להיכנס לדף שלכם (כפי שהיה בעבר), מבלי להתחבר למסנג'ר בפייסבוק ומבלי להיות משתמשים בפייסבוק.
כל אורח המשוחח עם הצ'אט בוט ישוחח כמשתמש זמני באותה שיחה מוגדרת וממוסגרת שבונה מומחה הצ'אט בוט והאוטומציה, כמו במצב של מעבר להתכתבות אנושית בצ'אט בוט הרגיל ויציאה משיחה אוטומטית, גם במצב אורח באתר שלכם תוכלו לשוחח עם משתמשים זמניים.
לאחר סיום השיחה עם האורח מהאתר שהגיע אל הצ'אט בוט שלכם, לא תוכלו להגיע אליו כפי שניתן עם משתמשים מחוברים וגלויים ובמידה ותנסו להעביר הודעה למשתמש אורח תקבלו הודעת שגיאה.

שיחת אורח בצ'אט בוט פתוחה עד שהיוזר מחליט לסיים את השיחה או עד 24 שעות מתחילת השיחה (המוקדם מבין השניים).
למרות שלא ניתן לאתר את האורח או להמשיך לענות לו בתום השיחה, היסטורית השיחה נשמרת אצלכם בדואר הנכנס והמשתמש יופיע דרך מספר אורח, כך לדוגמה: במידה ואורח בצ'אט בוט בירר על רכישת מוצרי טיפוח, הצ'אט בוט יציע לו אפשרויות שונות שעונות לשאלתו, ברגע שהשיחה תסתיים היא תופיע בדואר הנכנס תחת לדוגמא  "אורח 5698" או "אורח 5218" כמזהה ייחודי וללא פרטים אישיים מזהים (אלא אם פרטים אלו נאספו במהלך הפלוו עם הבוט/האורח כתב אותם בצ'אט). אחרי שהלקוח "האורח" בחר לסיים את השיחה לא תוכלו להמשיך לשלוח לו מסרים.

צ'אט בוט לאתרים
צ'אט בוט לאתרים

יותר פניות מהבוט? הורדת העומס מהשירות, יותר קידום מכירות

מצב האורח בצ'אט בוט של פייסבוק מאפשר לכם יתרונות נוספים המחזקים את הבסיס של הצ'אט בוט האוטומטי החכם, יתרון עיקרי הוא הגדלת אפשרות הפנייה אליכם באתר דרך הצ'אט בוט של פייסבוק וללא תלות בהתחברות או צורך במשתמש בפייסבוק – ברגע שתפתחו את האפשרות למצב אורח בצ'אט בוט, כל אדם שיכנס לאתר שלכם יוכל לשוחח עם הצ'אט האוטומטי.
בהגדלת אפשרות הפנייה עליכם לקחת בחשבון שהצ'אט בוט מסייע להורדת העומס מהשירות מצד אחד, אך מהצד השני מאפשר פלטפורמה נוספת לפניות וחברות רבות חייבות לקחת את זה בחשבון, ההמלצה היא להכין מראש את האחראים על השירות שייתכן גידול במספר הפניות.
מכוון ומטרת הצ'אט בוט היא לסייע בהורדת כמות הפניות ולספק מידע רב לפונים, ייתכן והגידול בפניות לא יהיה משמעותי בחלק מהחברות.
יתרון חשוב נוסף הוא היכולת שלכם לקדם מכירות ולשווק מוצרים, שירותים ואירועים שונים – מרבית יכולות הצ'אט בוט במצב רגיל (משתמש מסנג'ר בפייסבוק מחובר) מתאפשרות גם במצב אורח, כך שפנייה במצב אורח יכולה למשוך אליכם לקוחות פוטנציאלים חדשים ולהגדיל את המכירות והתעניינות בקרב קהלים שונים באוכלוסייה.

חשוב להדגיש כי במידה והמטרה שלכם היא לאסוף לידים דרך הצ'אט בוט (צ'אט במצב OmniChat), אתם חותרים לאיתור משתמשים המחזיקים חשבון פייסבוק וכאן ההמלצה היא להשבית את מצב האורח מכוון ומצב זה מאפשר לאנשים להתכתב אתכם כאורח למרות שיש להם משתמש בפייסבוק.

כאשר קיימות כל כך הרבה אפשרויות לייעול ופיתוח החברות והעסקים, התחרות בכלל ענפי המשק נמצאת בשיא כל הזמנים והקורונה מחייבת את מרבית העסקים לעבוד מרחוק – הצ'אט בוט בפייסבוק הפך מורכב וחשוב עבור גורמים רבים, אסור להתפשר על האיכות או לקחת סיכון בטעויות קריטיות. לצורך הבנייה של הצ'אט בוט המותאם לחברה/עסק שלכם, עליכם לפנות רק למומחה צ'אט בוט ואוטומציה מנוסה בפרויקטים מגוונים. 

הוסיפו צ'אט בוט לאתר שלכם בין אם זה וורדפרס, שופיפיי, ג'ומלה, או אפילו קונימבו. כל עוד ניתן להתקין קוד JAVA SCRIPT הצ'אט יוכל לעבוד. מקבלים קוד שאותו מטמיעים בפוטר של האתר ומאותו רגע הקסם יתבצע לבד!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם!

המקום הנכון לצ'אט בוט חכם

נא ליצור קשר לקבלת כל הפרטים בנושא אפיון ופיתוח בוט לשירותך

צ'אט בוט