מאני צ'אט – צ'טפיול: מה ההבדלים?

chat

הצורך בייעול עסקים וחברות מכל הסוגים ואף התנהלות של אנשי ציבור עם קהלים רחבים, פיתחו את עולם הצ'אט בוט (Chat Bot), מערכת אוטומטית לקבלה ולשליחת הודעות ומסרים אוטומטיים לאלפי אנשים ברגע וללא המתנה. מתוך מגוון הפלטפורמות לצ'אט בוטים המוטעמים בין היתר בתוך המסנג'ר של הפייסבוק, הבולטות שבהן הן צ'טפיול (Chatfuel) ומאני צ'אט (Many Chat).

אז למה צריך צ'אט בוט? מה זה מאני צ'אט? מה זה צ'טפיול? ומה ההבדלים בין הפלטפורמות השונות לבניית בוטים?

קודם כל לפני שנצלול להסבר על 2 המערכות נסביר: מדוע צריכים בכלל צ'אט בוט 🤖?

מדריך פיתוח צ'אט בוט למתחילים 🧐

מאז כניסתן של הרשתות החברתיות ואפליקציות המסרים אל תוך חיי כמעט כל אחד מאיתנו, כמות היוזרים הפכה להיות עצומה ובעקבותיהם גם המסרים והנתונים העוברים ברשתות החברתיות.
כדי להתמודד עם כמות הדאטה הגדלה משנה לשנה ואף לנצל אותה לצרכים העסקיים של הלקוחות שלכם, מערכת צ'אט בוט  (Chat Bot) היא פתרון מעולה לעסקים המחפשים לשפר את השירות שלהם בשיחות מהירות ומדויקות עם המשתמשים בפייסבוק, לאסוף ולטייב מידע למערכות פנים ויצירת לידים, לעדכן במידע כללי ופרטני על כל יוזר ואף לשווק מוצרים, שירותים ואירועים שונים.
מערכת צ'אט בוט מאפשרת לקבל ולשלוח הודעות ומסרים שונים בצורה אוטומטית, בהתאם להודעות ממוסגרות ומתויגות ובהתאם לכללי הקהילה המעודכנים של פייסבוק.

מערכת צ'אט בוט בפייסבוק יכולה לסייע ללקוחות העסקיים שלכם להשלים כוח עבודה חסר, לחסוך כוח עבודה על מאות ואלפי פעולות המבוצעות על-ידי גורמים אנושיים, בנוסף מערכת צ'אט בוט יכולה לשחרר את העובדים בעסקים והחברות לפעולות מורכבות רבות אחרות ובשילוב מערכות אוטומציה נוספות ליצור מחלקה וירטואלית מקצועית במיוחד.

בהתאם לחברת גרטנר בשנת 2018 חלה עלייה של כ- 160% בהתעניינות הטעמת מערכת צ'אט בוט וטכנולוגיות אוטומציה נוספות וכבר בשנת 2022 70% מעובדי המשרדים עתידים לתקשר עם פלטפורמות צ'אט בוט על בסיס יומי.
אם אתם מעוניינים להקים מערכות צ'אט בוט המסייעת גם לפן השירות והתפעול אך גם לפן השיווקי (במיוחד בזמני קמפיינים ומבצעים), סביר שתתקלו בשתי פלטפורמות נפוצות ומומלצות: מאני צ'אט וצ'טפיול.

באמצעות Chatfuel או Many Chat תוכלו לבנות צ'אט בוט, להשתמש בתסריטי שיחה קיימים, להפעיל AI  (בינה מלאכותית, למידת השאלות והשבה בצורה טובה יותר בהמשך) ולבצע פעולות מורכבות נוספות בהתאם לנושאי שיחה מתויגים.
פלטפורמות צ'טפול ומאני צ'אט מאפשרות לכל אחד ליצור צ'אט בוט (יצירת צ'אט בוט מאפס), למרות שמתכנתי פיתוח קוד יתמודדו בהצלחה יתרה ויבנו צ'אט בוטים מורכבים יותר – כל אחד יכול לבנות מערכות צ'אט בוט.

במידה ותרצו לבצע רכישות באמצעות הצ'אט בוט תוכלו לבצע זאת בצורה עקיפה (למשל דרך דף נחיתה או אתר משלים) אך לא ברכישה ישירה באמצעות הצ'אט בוט (אם יש לכם אתר וורדפרס תצטרכו אפליקציה משלימה כמו זאפייר או אינטגרומט – אין אינטגרציה עם WooCommerce),אך אם יש לכם שופיפיי אז תשמחו לדעת שיש חיבור מובנה גם לצ'אט פיול וגם למאני צ'אט ונוטשי העגלה שלכם יהיו שמחים לקבל ממכם הודעה גם בפייסבוק עם המוצרים שהם לא סיימו לקנות אצלכם באתר. סליקה? לפחות לא בישראל..החברות החלו לפתח אופציה לסליקה דרך הממשק אך זה עדיין בגרסאות בטא ואנו מאמינים שבעתיד הקרוב האפשרות תגיע במהרה לישראל.
בין אם בחרתם בצ'טפול או במאני צ'אט, בעזרת צ'אט בוט בפייסבוק תוכלו לבנות מערכות צ'אט בוט ברמות שונות ולכל סוג לקוח: חברה פיננסית, תיירות, עורכי דין, רופאים, זמרים, פוליטיקאים, חברות תיווך ונדל"ן, מסעדות, בתי חולים ועוד.

למעשה, צ'אט בוט מתאים לכל מי שרוצה לייעל את השירות שלו עם מענה מהיר ואפקטיבי וגם לשפר מכירות..בסופו של דבר כאשר לקוח פונה אליכם ומתעניין במוצר או בשירות שלכם ולא מקבל מענה מהיר הוא פשוט עובר למתחרה שלכם שעונה לו יותר מהר ממכם. לכן, צ'אט בוט מייעל את מערך המכירות וגם השירות. כאשר לקוח מבקש שירות יש לו עוד דרך ומקום לפנות לעסק ולחברה שלכם. בעזרת צ'אט בוט אפשר לפתוח לו פנייה דרך הבוט והפנייה שלו תעבור בצורה אוטומטית למחלקת התמיכה שלכם (אפילו אפשר שהוא יצלם תמונה של תקלה או חשבונית ויישלח לכם בבוט והבוט יאסוף את התמונה וישלח בצורה אוטומטית לתמיכה שלכם)

אז בואו נדבר על מחירים 🤑 כי זה מה שהישראלים אוהבים:

2 הפלטפורמות מאפשרות לכם חשבון חינמי ללא תשלום אך הפונקציות מוגבלות. בצ'אטפיול בחשבון חינמי תוכלו לקבל רק עד 50 משוחחים עם הבוט ולאחר מכן ההודעות לא יישלחו ותצטרכו לשדרג את החשבון לחשבון פרו. במאני צ'אט לעומת זאת אין הגבלה על כמות המשוחחים בחשבון חינמי אך הפונקציות דלות ובשביל דברים מורכבים (כמו שמירת שדות דינמיים) תצטרכו להפוך את החשבון לחשבון פרו.

כאשר אתם משדרגים חשוב שתדעו שהמחירים שאתם תשלמו הם לפי כמות המשוחחים שלכם שנרשמו לבוט באותו רגע נתון בחודש..

הטריק שאנו עושים הוא אחרי כ-10 ימים להסיר את האנשים הלא רלוונטים מקבוצת המשוחחים (בצ'אטפיול זה בצורה ידנית ובמאני צ'אט אנחנו מגדירים RULE להסרה אוטומטית מהרשימה..וכך אנחנו לא משלמים עליהם כסף מיותר).

מאני צ'אט נחשבת לזולה יותר בהתאם לכמות המשוחחים לעומת צ'אטפיול. לדוגמא אם היו לכם 5 אלף ברשימת המשוחחים עם הבוט בחודש מסוים אתם תשלמו למאני צ'אט 45 דולר ולצ'אטפיול 55 דולר. אלו אומנם סכומים מינוריים אבל כאשר מתכננים בוט חושבים על היתרונות והחסרונות וכן גם על ההוצאות השוטפות והרווחיות שלו..אם יש לכם בוט שאתם יודעים שיהיו בו הרבה שיחות חודשיות אז עדיף לחסוך ולעשות בוט במאני צ'אט.

מחירים מאני צ'אט
מחירים מאני צ'אט
מחיר צ'אט פיול
מחיר צ'אט פיול

צ'טפיול (Chatfuel) – היתרונות, החסרונות וכל מה שחשוב! הסקירה המלאה:

בקצרה:

מבנה: בצורת בלוקים, רובליקות שאתם מחליטים איך וכיצד לקשר בניהם כדי ליצור שיח טבעי של הלקוח עם הבוט.

מחיר: בהתאם לכמות המשוחחים (מעט יותר יקר ממאניצ'אט)

ממשק צ'אט פיול
ממשק צ'אט פיול

יתרונות:

  1. פיצ'רים מתקדמים – גלריות, שדות דינמיים, אפשרות להעלאת תמונה / סרטון / קובץ אודיו
  2. תצוגה ברורה לעין – מאוד ברור לסדר את הבלוקים בצורה שאחר כך יהיה אפשרות להבין בכל רגע נתון איפה אתה נמצא בפלוו
  3. קל לתפעול בצורה מהירה (למי שמבין איך בונים בוטים כמובן)
  4. שירות לקוחות מהיר ותמיכה מעולה
  5. חיבור מובנה לחנות שופיפיי
  6. חיבור מובנה למודעות פייסבוק + שליחת ארועי אנליטיקס לפייסבוק
  7. חיבור מובנה לגוגל שיטס לשמירת נתונים
  8. אפשר להגדיר שתגובות לפוסטים בפייסבוק (לפי מילות מפתח מסוימות או בכל הפוסטים או בפוסט ספציפי) תפעיל את הבוט והוא ישלח הודעה ראשונית ללקוח. רק לאחר שהלקוח כתב משהו (או שמחליטים מראש מה הוא צריך לכתוב) הבוט יתחיל לעבוד.
  9. הגדרת מילות מפתח AI בצורה קלה
  10. אפשרות לביצוע A/B טסטינג
  11. אפשרות ליצור הודעות re engege – שליחת הודעות לרשימת תפוצה של הבוט
  12. חיבור לזאפייר בצורה נוחה וקלה
  13. אפשרות להגדיר טריגר להשתלטות של נציג אנושי – LIVECHAT
  14. אפשרות להוסיף אדמינים בכמה רמות אבטחה
  15. יש שמירה אוטומטית
  16. המערכת מציגה עשרות טמפלטים מוכנים לשימוש של בוטים לדוגמא
  17. 50 שיחות עם יוזרים ללא תשלום לפני שדרוג
צ'אט פיול מערכת
צ'אט פיול מערכת

חסרונות:

  1. אי אפשר להסיר יוזרים שדיברו עם הצ'אט בוט בצורה אוטומטית אלא רק בצורה ידנית. ובמערכת שמשלמים לפי כמות המשוחחים והנרשמים בבוט זו בעיה כל פעם להסיר ידנית כדי לשלם פחות
  2. אי אפשר להגדיר מתי לא לשלוח הודעה (למשל לא בשבת או לא בלילה)
  3. אי אפשר לערוך את תוסף הצ'אט לאתר והוא תוסף אחיד לכל האתרים (אי אפשר לשנות צבע, טקסט או מתי הוא יופיע)

חשוב לדעת

פלטפורמת צ'טפיול נוסדה בשנת 2015, צ'טפיול מאפשרת לכם לבנות צ'אט בוט במסנג'ר של הפייסבוק ולשלב באתר שאפשר להטמיע בו קוד בהדר או פוטר (לא ניתן לשלב צ'אט בוט בדוא"ל או ב SMS אלא רק כקישור), הפלטפורמה יכולה להשתלב לאפשרויות אוטומציה נוספות כמו Zapier, Integromat, גיליונות גוגל שיטס של גוגל, שופיפיי, פייסבוק ועוד.

ממשק צ'טפיול מאפשר לכם לבנות את הצ'אט בוט בצורת "בלוקים", כל בלוק ייצר עבורכם מספר מאפיינים וחיבור של כמה בלוקים יוצר עבורכם שיחה ליצירת בלוקים המשולים לאבני דרך אותה אתם בונים.
כל בלוק יכול לאפשר לכם להציג נושאים משתנים עבור היוזר המשוחח עם הצ'אט בוט, לדוגמה: בלוק המבקש פרטים של היוזר (דוא"ל/טלפון), בלוק להצגת מוצרי ושירותי החנות ועוד.
צ'טפיול מוגדר כממשק נוח וקל לשימוש, המאפשר לבדוק את הצ'אט בוט בממשק קל להתקנה.
הפלטפורמה של צ'טפיול מאפשרת את כל האלמנטים לבניית צ'אט בוט בפייסבוק: וידאו, שמע, תפריט, תשובות מהירות, אימוג'ים ועוד (ללא אפשרות צירוף קבצים).
בהיבט ההודעות הנשלחות, צ'טפיול מאפשרת שידורים, קמפיינים (המשכיות) ביצירה קלה ונוחה והרשמה/ביטול לקמפיינים.

המטרה של צ'טפיול היא התאמת שיחות באופן אישי וקיים חיסרון בכל הקשור ללוגיקת בניית ההודעות מבוססות אפיון יוזר.
בשיחה עם יוזרים הצ'אט בוט יוכל לזהות מילות מפתח ולהגיב בצורה מסוימת, אם היוזר השתמש במילים נרדפות או בכוונות שונות למילות המפתח לא ניתן יהיה לזהות זאת (בשילוב Dialogflow ניתן להפוך את פלפורמת צ'טפיול לחכמה יותר ולהבין את כוונת המשתמש).
ההיבטים האנליטיים של צ'טפיול מציגים יכולות אנליטיות מתקדמות, לוח סטטיסטי מתקדם, בדיקת מספר היוזרים ופעילותם, כפתורים והודעות פופולריות, צפייה בסטטיסטיקה של קמפיינים ועוד.
בנוסף תוכלו לאתר תשובות שהצ'אט בוט לא ידע לענות עליהם, כך תוכלו לשפר את יכולות הצ'אט בוט כל פעם מחדש.
ישנם היבטים סטטיסטים שלא קיימים בצ'טפיול (לדוגמה: שיעור המרות) אך ניתן להתגבר עליהם וחלקם זניחים יחסית.
בהיבט התמודדות עם היוזרים, צ'טפיול מאפשרת להוסיף תוכנות ליוזרים מסוימים ובכך לשלוח הודעות מיוחדות לאותם היוזרים, תוכלו לצפות בלשונית מיוחדת יחד עם המידע על כל יוזר, תגיות למשתמשים לא אפשריות (ניתן ליצור תכונה בהגדרת כן או לא) ולא ניתן לבצע שיתוף מיקום של היוזרים עם הצ'אט בוט.

מאני צ'אט (Many Chat) – היתרונות, החסרונות וכל מה שחשוב! המדריך המקיף:

ממשק מאני צ'ט
ממשק מאני צ'ט

מבנה: בצורת עץ. למעשה כל בלוק הוא חלק קטן מהעץ של ה-FLOW. מגדירים כל שיחה עם הבוט בחיבורי עץ (לעומת צ'אט פיול שמדובר ברובליקות).

מחיר: בהתאם לכמות המשוחחים (זול יותר מצ'אטפיול)

מאני צ'אט
מאני צ'אט

יתרונות:

  1. פיצ'רים מתקדמים – גלריות, שדות דינמיים, אפשרות להעלאת תמונה / סרטון / קובץ אודיו
  2. תצוגה של דשבורד פשוט כולל אופציה לחיפוש FLOW
  3. קל לתפעול (אחרי שמבינים את הקטע של העץ הכל הופך להיות פשוט)
  4. שירות לקוחות מהיר ותמיכה מעולה (תוך 20 דקות גג הם מספקים תשובה בדרך כלל של נציג אנושי)
  5. חיבור מובנה לחנות שופיפיי
  6. הגדרת מילות מפתח AI בצורה קלה ומתוחכמת – אפשר להגדיר אם הביטוי נמצא בתוך משפט והגדרות נוספות (שאין בצ'אטפיול)
  7. אפשרות לביצוע A/B טסטינג כולל הגדרת IF בצורה מהירה (נקרא CONDITION במאניצ'אט)
  8. אפשרות לביצוע SMART DEALY – להגדיר בצורה נוחה זמן מסוים שלאחריו יקרה משהו שהגדרנו.
  9. חיבור לזאפייר וגם אל אינטגרומט בצורה נוחה וקלה
  10. חיבור מובנה למיילצ'ימפ וגם להאבספוט – הכנסת לקוחות בצורה אוטומטית אל ניוזלטר
  11. ממשק נוח למעקב של נציגים לאחר שיחות של הלקוחות – LIVECHAT
  12. אפשרות להוסיף אדמינים בכמה רמות אבטחה
  13. אפשרות להגדיר RULE – אתם יכולים להגדיר כללים וחוקים שהם בסיס להצלחה של הבוט (למשל אחרי 5 ימים מהאינטראקציה הראשונית תסיר בצורה אוטוטמית את הלקוח מרשימת המשוחחים עם הבוט)
  14. אפשרות לביצוע תזמון הודעות מתוזמנות – למשל לומר לבוט לא לשלוח בלילה או לא לשלוח בשישי-שבת הודעות
  15. אפשרות להתממשק בצורה נוחה למודעות של פייסבוק
  16. אפשרות ליצור הודעות BROADCASTING – שליחת הודעות לרשימת תפוצה של הבוט
  17. אפשר להגדיר שתגובות לפוסטים בפייסבוק (לפי מילות מפתח מסוימות או בכל הפוסטים או בפוסט ספציפי) תפעיל את הבוט והוא ישלח הודעה ראשונית ללקוח. רק לאחר שהלקוח כתב משהו (או שמחליטים מראש מה הוא צריך לכתוב) הבוט יתחיל לעבוד.
  18. המערכת מציגה עשרות טמפלטים מוכנים לשימוש של בוטים לדוגמא
  19. חשבון חינמי ללא הגבלה של כמות משוחחים אך הפונקציות המתקדמות בחשבון חינמי לא יהיו קיימות
  20. אפשר לעצב ולעשות הגדרות מתקדמות לקוד של הצ'אט בוט שמוטמע באתר
  21. אפשר ליצור קוד QR כולל לוגו – הסריקה של קוד הQR תפעיל את הבוט בתסריט שיחה שמגדירים מראש
  22. תכנית שותפים – אתם יכולים גם להרוויח 2 דולר מכל צ'אט בוט שאתם מנהלים בחשבון שלכם
ממשק עריכת FLOW מאניצ'אט
ממשק עריכת FLOW מאניצ'אט

חסרונות:

  1. אם עונים ללקוח דרך LIVECHAT אז הבוט נכנס לאותו יוזר ספציפית להשהייה של 30 דקות ולא ימשיך את הפלוו המתוכנן. רק לאחר 30 דקות הבוט ימשיך אם הגדרנו לו למשל לשלוח הודעה אחרי 60 דקות.
  2. הממשק בצורת עץ מאוד קשה להבנה אם יש לכם בוט מורכב..העץ הופך להיות ארוך ומסורבל והקווים מסתבכים בין ההודעות וקשה מאוד לעקוב ולהבין את הצעדים של הFLOW..צריך ממש להיות מומחה ולהתמקצע בבניית בוטים במאני צ'אט בשביל לא לעשות טעויות ולהסתבך. (ראו תמונה👇)
  3. אין שמירה אוטומטית וצריך כל פעם לשמור מחדש כולל ביצוע PUBLISH
ממשק ניהול צ'אט בוט
ממשק ניהול צ'אט בוט


חשוב לדעת

פלטפורמת מאני צ'אט נוסדה גם כן בשנת 2015, הפלטפורמה מאפשרת לכם ליצור מערכת צ'אט בוט בפייסבוק, באתר הבית, ב SMS  ובדוא"ל עם תגובה דואלית אוטומטית (הודעה מיוזר בפייסבוק תגרום לשליחת הודעה אוטומטית בדוא"ל/SMS).
עם הפלטפורמה של מאני צ'אט תוכלו לבצע אינטגרציה עם מספר רב של אפשרויות: Zapier, Integromat, גיליונות גוגל, MailChimp, Livechat ועוד.

ממשק המאני צ'אט מגיע עם תכנית בסיס חינמית בעל תוכנות מוגבלות, במידה ותרצו את כל התוכנות הקיימות (ללא מיתוג מאני צ'אט בתפריט הצ'אט) תצרכו לשלם על מסלול Pro בהתאם לכמות המינויים.
הממשק של מאני צ'אט מוגדר כממשק קל, מקצועי בעל גמישות גדולה, עם אפשרות התקנת צ'אט בוט קלה ובניית זרימה חזותית.

פלטפורמת מאני צ'אט מאפשרת לכם את כל האלמנטים האפשריים לבניית צ'אט בוט בפייסבוק: תמונות, וידאו, שמע, צירוף קבצים, עיכובים, תפריט, תשובות מהירות, כפתורים, אימות תאריך, טלפון ודוא"ל ועוד.
בכל הנוגע להודעות הנשלחות, מאני צ'אט מאפשרת שידורים, אופציית "תנאים" ליצירת לוגיקה לזרימה מסוימת עבור היוזרים,  קמפיינים (המשכיות) ואפשרות הרשמה וביטול הרשמה לקמפיינים, הקמפיינים בפלטפורמה הזו יציגו לכם את הרצף המלא במקום אחד וכך תוכלו לראות אילו הודעות נשלחו בכל שעה.
בשיחה עם היוזרים הצ'אט בוט יוכל לזהות מילות מפתח ולהגיב בצורה מסוימת מוגדרת, למאני צ'אט אין אפשרות לזהות את כוונת המשתמש בשימוש במילים נפרדות אם מילים שונות למילות המפתח (לא ניתן לשלב את Dialogflow).
ההיבטים האנליטיים של מאני צ'אט מאפשרים תצוגת לוח סטטיסטי בסיסי, ניתוחים שונים (לדוגמה: שיעור קלילים ומספר היוזרים אליהם הועברה ההודעה) ופיקסל להטעמה באתר למעקב אחר ההמרות המגיעות מהצ'אט בוט.
יחד עם אפשרויות אנליטיות מתקדמות יחסית, ישנם ניתוחים רלוונטיים שחסרים ואין סקירה כללית של מילות מפתח (חשוב לשיפור עתידי של הצ'אט בוט שבניתם).

בהיבט התמודדות עם היוזרים מאני צ'אט מאפשרת להוסיף תגים ותכונות ליוזרים, אלו יאפשרו לכם לשלוח הודעות מיוחדות ליוזרים ספציפיים, אפשרות לצפייה במידע על כל משתמש בודד וכן אפשרות שיתוף מיקום היוזרים עם הצ'אט בוט וכך תוכלו לבצע פילוח קהלים טוב יותר.

במה לבחור? צ'טפיול או מאני צ'אט?

אחרי שהבנתם את ההבדלים וצורת הגישה של כל פלטפורמת צ'אט בוט, זה הזמן לבחור את הפלטפורמה שלכם.
מבחינת המחיר, שתי הפלטפורמות מציעות אפשרות חינמית עם שדרוגים בהתאם לכמות המנויים שלכם: במאני צ'אט מחיר המינימום מתחיל ב – 10$ לחודש ותלוי כמות מנויים (אם אתם מעוניינים לבחון את חבילת השדרוגים, תוכלו לבדוק לגבי מדניות החזר הכסף אחרי 30 ימים).
האפשרות החינמית של צ'טפיול תישאר חינם עד להגעה ל 1000 מנויים (או עד 50 מנויים, תלוי השינויים החדשים שהחברה מבצעת) וכוללת את המיתוג של החברה.

אם תרצו לשדרג את האפשרויות, המחיר ההתחלתי מתחיל ב – 15$ לחודש ותלוי כמות מנויים.
מבלי "לתפוס צד" בסוגיה המורכבת של הבחירה בין צ'טפיול לבין מאני צ'אט התלויה בצרכים שלכם ושל הלקוחות שלכם, פלטפורמת המאני צ'אט נתפסת כטובה יותר בפרמטרים שונים ובעלת ממשק גמיש יותר ועם תפיסה לוגית טובה יותר מצ'טפיול.

לסיכום

אנחנו בנינו עשרות צ'אטבוטים במאני צ'אט ועשרות צ'אטבוטים בצ'טפיול והמסקנה היא ברורה. מאני צ'אט הוא מעולה כאשר מדובר בצ'אט בוט מורכב שצריך לבצע בו פעילות רבה בפונקציות מתקדמות וכמובן לעסקים שלא רוצים לשלוח הודעות בשישי שבת או בלילות. צ'אט פיול מעולה לעסקים שמבקשים לעשות בוט יותר פשוט. היתרון של צ'אט פיול לעומת מאני צ'אט הוא שלאחר השקת בוט אנו מעניקים גישת ניהול ללקוח שבנינו לו את הבוט..רוב בעלי העסקים הם אנשים פחות דיגיטליים ולכן יותר קל להם לתפעל מערכת בצורה של בלוקים מאוד ברורים ומסודרים. מאני צ'אט היא מערכת מסובכת מעט ומורכבת יותר מצ'אטפיול וכל שינוי קטן אפילו בטעות בFLOW שנראה כמו עץ (למשל בטעות מחקו חיבור בין הודעות או חיברו הודעה להודעה אחרת בעץ) יכול ליצור בעיה גדולה בחיבורים ובהתממשקויות.

אז לסיכום, אם יש לכם לקוח שמבין דיגיטל והבוט שלו מצריך פעולות מורכבות לכו על מאני צ'אט, אם צריך לבנות בוט פשוט והלקוח שלכם פחות דיגיטלי לכו על צ'אט פיול..כי בסך הכל המערכות דיי זהות ורק הפיצ'רים המתקדמים והויזואליות היא שונה בין שתיהן.

בהצלחה!

חשוב לדעת אם כבר הגעת עד לכאן 🚀

במס' שיעורים פרטיים אנו יכולים להטיס אותך בצורה מהירה להיות מומחה צ'אט בוט לעסק שלך או לעסקים אחרים!

אנו מעבירים שיעורים פרטיים בוידאו אונליין. אם אתם רוצים להתמקצע ולדעת איך לפתח בוטים מורכבים בצ'אטפיול או מאניצ'אט צרו איתנו קשר ותקבלו שיעור אחד על אחד בוידאו עם המומחים שבתחום שיהפכו אתכם למקצוענים בתוך מספר מפגשים! קצת על התהליך: אתם בוחרים אם אתם רוצים ללמוד על צ'אטפיול או מאני צ'אט ואנו נתחיל משיעורי בסיס שיסבירו לכם על המערכת והפיצ'רים הפשוטים שלה ולאט לאט נצלול לעומק ונסביר לכם גם דברים מורכבים ויכולות הרבה יותר גדולות שאפשר לעשות עם צ'אט בוט, נראה לכם דוגמאות בפועל שאנו ביצענו וניתן לכם טיפים חשובים להמשך הדרך. במידת הרלוונטיות צרו איתנו קשר עוד היום!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם!

המקום הנכון לצ'אט בוט חכם

נא ליצור קשר לקבלת כל הפרטים בנושא אפיון ופיתוח בוט לשירותך

צ'אט בוט