צ'אט בוט חכם לחיפוש טיסות לואו קואסט

צ'אט בוט טיסות

צ'אט בוט בפייסבוק הפך כבר מזמן למלך מערכות האוטומציה לחברות ועסקים, אם בעבר התרגלנו לצ'אט בוט אוטומטי מיושן – כיום הצ'אט הבוט החכם יכול לספק מידע לאלפי ועשרות אלפי משתמשים ברגע, לאתר נתונים אודות מבצעים והנחות, לתפקד בתור מוקד השירות, המכירות והתפעול של החברות והעסקים. באמצעות האפשרויות הרבות של הצ'אט בוט של "טיסות סודיות", עולם התיירות נחשף לשינוי משמעותי בתחום הטיסות הזולות.

אנו מתמחים בפיתוח, איפיון ובניית צ'אט בוט חכם למציאת טיסות לואו קואסט זולות

אנו פיתחנו צ'אט בוט לחברת טיסות זולות שבה הבוט משוחח עם הלקוחות, מבקש מהם תאריכי טיסה, יעדים ושולח להם בצורה אוטומטית קישור לפרטים על הטיסות הכי זולות בתאריכים וביעד שהם ביקשו.. להלן כמה צילומי מסך מהבוט שאנו פיתחנו:

התחלת שיחה עם הבוט למציאת טיסה זולה
התחלת שיחה עם הבוט למציאת טיסה זולה וקבלת התאריכים והיעדים הרלוונטיים
המשך שיחה עם הבוט לקבלת קישור לטיסה זולה
המשך שיחה עם הבוט לקבלת קישור לטיסה זולה

פיתחנו עוד צ'אט בוט חכם ומתוחכם למציאת טיסות מוזלות לרומא עבור חברת טיולים ברומא:
רוצים לבדוק ולנסות את הבוט? לחצו כאן!


לטוס בזול: כיצד הצ'אט בוט של "טיסות סודיות" משנה את כללי המשחק?

מודל האחים לניס: צ'אט בוט "טיסות סודיות" הוא מערך תיירות שלם

בזמן שרוב חברות התיירות וסוכני הנסיעות משווקים עצמם, מחפשים אחר הדיל הטוב ביותר באופן ידני או בעזרת כלים שונים ומציעים ללקוחות באמצעות עובדי מוקדי מכירות ושירות טלפוניים ופרונטליים – הצ'אט בוט של "טיסות סודיות" מספק עשרות אלפי הצעות לטיסות זולות, בתוך כמה שניות ולכל יעד בעולם.
שני אחים מרעננה, אריאל ויניב לניס, השתמשו בשירותי הצ'אט בוט של הפייסבוק כדי לתכנת אותו לשיחה ממוסגרת חכמה בעלת פוטנציאל למאות ואלפי ישראלים ביום, כאשר המטרה העיקרית של הרובוט: איתור וחיפוש טיסות זולות.

לאחר שהבינו כי קיים שטח תחרות על שוק הטיסות הזולות בקרב לקוחות ישראלים, האחים לניס הפכו את הצ'אט בוט הבסיסי של הפייסבוק המותאם במיוחד לחברות, עסקים ואנשי ציבור – למערכת איתור המציעה לאלפי לקוחות טיסות זולות ברגע.
לאחר שצברו ניסיון בתחום איתור הטיסות ומנועי החיפוש, האחים לניס תכננו מנגנון הסורק את הטיסות הזולות ביותר עבור היעד שאתם מחפשים והתאריכים הרלוונטיים, לאחר כמה שניות ישלח בצ'אט של הפייסבוק לינק להזמנת הטיסה הזולה ביותר שנמצאה.

האם הצ'אט בוט בפייסבוק רק חוסך כסף? המודל הכלכלי של "טיסות סודיות"!

צ'אט בוט חכם למציאת טיסות זולות
צ'אט בוט חכם למציאת טיסות זולות

כל מנהל מכירות או שיווק, בעלי עסקים או איש ציבור שנחשפו לשירותי הצ'אט בוט האוטומטי בפייסבוק, הספיקו להכיר את ההיתרונות השיווקיים, השירותיים והתפעוליים שהבוט מאפשר להם וחוסך עבורם.
אך מה בנוגע לרווחיות? אנשי תיירות רבים, שאינם מגיעים מעולם האוטומציה והדיגיטל, אינם מצליחים להבין את המודל הכלכלי של מיזם "טיסות סודיות" – בהתאם למידע המפורסם באתר "טיסות סודיות", שיתופי הפעולה עם חברות התעופה והתיירות מוזילות את המחיר לצרכן לטסים הפוטנציאלים ובאותה נשימה יזמי "טיסות סודיות" מתוגמלים.

מבדיקה אודות הלינקים המפורסמים בדף הפייסבוק והצ'אט בפייסבוק של "טיסות סודיות", נמצא כי מתקבל שורט-לינק אל עבר ההצעה הזולה ביותר עבור הצורך שלכם, דרך האתר סקייסקנר (Skyscanner), אפליקציה ואתר המבצע בעיקר השוואת טיסות ובתי מלון בעולם בהתאם למנוע חיפוש מתקדם.
מלבד תגמול על שיתופי פעולה, המודל הכלכלי העיקרי הריאלי הוא תגמול עבור כל הזמנה סופית של הלקוח הפוטנציאלי, במסגרת שיטת שיווק שותפים (Affiliate).

האם הצ'אט בוט של "טיסות סודיות" עלול לפגוע בענף התיירות?

יזמי "טיסות סודיות" בהחלט נותנים פייט רציני לחברות תיירות וותיקות, שכן באמצעות ניצול משמעותי של מערכת הצ'אט בוט לעסקים דרך הפייסבוק, ניתן להגיע לקהל גדול ולהציע את המוצרים והשירותים של החברה (במקרה של "טיסות סודיות", השירות הוא איתור הטיסה הזולה ביותר תוך מספר שניות).

יזמי "טיסות סודיות" לא המציאו את הגלגל העסקי, המטרה של האחים לניס פשוטה: להיכנס לשוק רבוי מתחרים ולהציע שירות ייחודי וזמין לקהל רחב.
המיזם החדשני למען הטסים הישראלים אינו מציג רק אסטרטגיה עסקית נכונה, אלא גם ניצול אפקטיבי של מערכת הצ'אט בוט בפייסבוק, כאשר במקום לנצל את מערכת הצ'אט בוט לשוחח עם עוקבים ולקוחות פוטנציאלים בפייסבוק במבנה פשוט  "שאלה-תשובה" – מיזם "טיסות סודיות" הקפיץ את הבוט כמה רמות מעלה ומציג אפשרויות מתקדמות העולות על יכולות גורמים רבים בענף התיירות והתעופה בישראל.

ולמרות זאת, האלגוריתם המשולב עם הצ'אט בוט של הפייסבוק יכול להיבנות במידה זהה או דומה גם על-ידי חברות התיירות הגדולות, במצב שכזה השאלה תהיה "מי מציע את הטיסות הזולות ביותר?" ואצל מי קהל הלקוחות נאמן יותר.
במידה ומחשבים תחרות שכזו, יש להזכיר לחברות התיירות הישראליות כי מיזם "טיסות סודיות" נמצא במצב בו נוצרה "קהילה"  יציבה הנוטה פעמים רבות להיות איתנה וחזקה מול קהל לקוחות בא והולך.

הבוט במסנג'ר של הפייסבוק הקפיץ את מיזם "טיסות סודיות" ללב התודעה הישראלית, עם מאות אלפי ישראלים שהשתמשו בשירות החדשני של היזמים מרעננה.

כפי שעשו האחים לניס – כל חברה ועסק, בכל גודל, ענף ותחום יכולים להקטין את ההוצאות ולעלות את ההכנסות באמצעות הצ'אט בוט של הפייסבוק.

רוצים גם אתם לפתח בוט של טיסות זולות או בוטים הקשורים לתחום התעופה? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע!

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם!

המקום הנכון לצ'אט בוט חכם

נא ליצור קשר לקבלת כל הפרטים בנושא אפיון ופיתוח בוט לשירותך

צ'אט בוט