צ'אט בוט מאוחדת – נוח לקבוע תור: הכירו את בוט התורים של מאוחדת

נוח לקבוע תור: הכירו את בוט התורים של מאוחדת

קופת חולים מאוחדת השיקה את צ'אט בוט נוח, מערכת שתאפשר לכם לקבוע תורים ולקצר את זמני ההמתנה לרופא בשיטה חדשנית שעשויה לשנות כללי המשחק בקביעת תורים בקופות.

הדבר הבא בקביעת תורים: מה מיוחד בנוח של מאוחדת?

מרבית אזרחי המדינה בישראל יודעים כבר שנים כיצד לקבוע לעצמם את התור בצורה הנוחה עבורם, חלק גדול ממבוטחי קופות החולים קובע תור דרך האינטרנט באמצעות זיהוי חד פעמי, משתמש אישי באתר או באמצעות האפליקציה. – עם מהפכת הצ'אט בוטים שמשתלטים על מרבית המוסדות הציבוריים והפרטים, מגיע פיתוח חדש ומסקרן של קביעת תור בקופת חולים מאוחדת: נוח, בוט התורים של מאוחדת.

המטרה העיקרית של כל צ'אט בוט היא לחסוך בזמן יקר, עבורכם ועבור החברה שקידמה את הצ'אט בוט שלה, מעכשיו לא תצטרכו יותר לשוחח בטלפון או לחפש באינטרנט במשך זמן רב כדי לקבוע תור, כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס  לאזור האישי באתר של מאוחדת או להיכנס אל האפליקציה ולשוחח בצ'אט עם "נוח" הבוט.
השיחה עם הצ'אט בוט פשוטה ומבוססת בסגנון שאלה-תשובה, לאחר הודעת בדיקת פרטי התקשורת אתם בוחרים את סוג התור שתתרצו ומפה תצטרכו לענות באפשרויות הבחירה, לבחור אזורים ותאריכים והבוט יעשה את העבודה עבורכם.
גולת הכותרת של נוח בוט מאוחדת הוא לא רק במהירות והנוחות של קביעת התור, מעתה לא תצטרכו להשקיע זמן רב שיכול לקחת גם ימים, שבועות וחודשים של מעקב אחר תורים שמתפנים ובאמצעות צ'אט בוט נוח תוכלו לאתר במהירות את התור הקרוב באזורים הקרובים אליכם בתאריכים המבוקשים ולקצר משמעותית את הזמנים בין העומסים הכבדים ובהמתנה הארוכה לרופאים מומחים: משפחה, אורתופדיה, אף אוזן גרון, עור, עיניים ונשים וילוד, שאליהם יש ביקוש גדול והיצע מוגבל וקטן יחסית.

צ'אט בוט נוח מבוסס על אלגוריתם מתקדם שמבצע סריקת תורים לרופאי הקופה בכל כמה דקות, מאתר את התורים שבוטלו ומצי אותם ללקוחות הקופה באמצעות SMS, בראיונות לתקשורת הרחיב על הכלי החדשני מנכ"ל מאוחדת, עוזי ביתן, שמסתבר שהיה זה הוא שחשב על הרעיון שהוליד את נוח הבוט: "מדובר במהפכה שירותית, הבנתי שאם יש פתרון פשוט לתור לדרכון, מאוחדת יכולה לייצר פתרון עבור המטופלים ולקצר את זמן ההמתנה לרופא", על היכולות של נוח הבוט לאתר תורים שהתבטלו ולהציע אותם למטופלים שממתינים לתור קרוב יותר הוסיף ביתן: "בשבוע אחד, מתוך 12,600 לקוחות 4,700 לקוחות אישרו לנו שהם לא מתכוונים להגיע, פתאם התפנו לנו 4,700 תורים להציע למי שנרשם למערכת של נוח".

איך קובעים תורים במאוחדת דרך נוח? יצאנו לבדוק

כל מה שצריך לעשות כדי להשתמש בשירות בוט "נוח" לקביעת תורים במאוחדת הוא להיכנס לאתר או לאפליקציה ולהתחבר למשתמש, הצ'אט יציג את עצמו ובתחילת השיחה הצ'אט יוודא שהטלפון הנייד והדוא"ל עדכניים, לאחר מכן לוחצים על כפתור "מתחילים".

בהמשך השיחה הצ'אט יבקש מכם לאשר כיצד תרצו לקבל ממנו הודעות על התור שנקבע ותורים קרובים פנויים: מסרון, מייל או שניהם.
לאחר מכן תבחרו את תחום הרפואה הרלוונטי באמצעות כפתור: "בחירות תחום שירות", בחרו בתחום ולחצו על כפתור האישור.
בהמשך הצ'אט שיבקש מכם לבחור טווח תאריכים ויהיה עליכם לסמן את הטווח על לוח השנה שיוצג בפניכם, לאחר שבחרתם את התאריכים תצטרכו לבחור שם יישוב באמצעות שורת החיפוש (נכון לעכשיו, ניתן לבחור עד 3 ישובים), בסיום הצ'אט יוודא את הפריטים שביקשם ויבקש מכם לאשר באמצעות הכפתור: "כן חפש לי תור" או לחפש מחדש, אם בחרתם לחפש תור התורים יוצגו לפניכם ויהיה עליכם לבחור את התור הרצוי.

חדשנות פורצת דרך: "נוח" – המהפכה שתשנה את פני מערכת הבריאות

המתנה ארוכה לתור אצל רופא מומחה? לא עוד! קופת חולים מאוחדת משיקה שירות חדשני וראשון מסוגו: "נוח" – העוזר הדיגיטלי האישי שלך, שיאפשר לך לקבל תור לרופא מומחה בזמן קצר משמעותית.

איך זה עובד?

"נוח" הוא אלגוריתם חכם שפועל עבורך ומאתר תורים פנויים אצל רופאים מומחים, בהתאם להעדפותיך האישיות:

  • תחום התמחות: רופא נשים, אורתופד, אף אוזן גרון, עור, עיניים ועוד.
  • מיקום: עיר או אזור גיאוגרפי מועדפים.
  • טווח תאריכים: תאריכים נוחים עבורך.
  • מרחק: כמה רחוק אתה מוכן לנסוע.
  • מגדר הרופא: העדפה לרופא או רופאה.

לאחר קביעת התור, תוכל להירשם לשירות "נוח". האלגוריתם יפעל ברקע ויחפש עבורך תורים פנויים שמתאימים להגדרות שבחרת. ברגע שתתפנה אפשרות, תקבל הודעת SMS ותוכל להקדים את התור שלך משמעותית.

סיפור הצלחה: מיכל, חברת קופת חולים מאוחדת, נאלצה לחכות 6 שבועות לתור לרופא נשים. לאחר שנרשמה לשירות "נוח", קיבלה הודעת SMS לאחר מספר ימים על תור פנוי לאורתופד בעוד כמה ימים. מיכל שמחה על ההזדמנות לראות רופא מומחה בזמן קצר, ואף לא התנגדה לקבל את התור בעיר סמוכה.

מנכ"ל מאוחדת, עוזי ביתן, מספר על ההשראה לפיתוח השירות: "יום אחד שמעתי ברדיו אדם מתוסכל שנאלץ לחכות חצי שנה לחידוש דרכון. היה בוט שמצא תורים פנויים לחידוש דרכון, ובתוך זמן קצר הצליחו להקדים את התור של למעלה מ-5000 אנשים. הבנתי שאם פתרון כזה עובד עבור חידוש דרכון, הוא יכול לעבוד גם עבור קביעת תורים אצל רופאים מומחים. כך נולד 'נוח' – העוזר הדיגיטלי האישי שלך, ששם את המטופל במרכז ועובד עבורו."

"נוח" – פתרון חדשני לבעיה ותיקה:

  • מקצר משמעותית את זמן ההמתנה לתור אצל רופא מומחה.
  • מעניק למטופל שליטה ובחירה.
  • משפר את השירות וחווית המטופל.
  • מהווה צעד משמעותי לקידום מערכת בריאות יעילה ומתקדמת.

הצטרפו עוד היום למהפכה!

לפרטים נוספים והרשמה לשירות "נוח", היכנסו לאתר קופת חולים מאוחדת או התקשרו למוקד השירות.

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם!

המקום הנכון לצ'אט בוט חכם

נא ליצור קשר לקבלת כל הפרטים בנושא אפיון ופיתוח בוט לשירותך

צ'אט בוט