שירות לקוחות 24/7? הכירו את הצ'ט בוט השירותי האוטומטי

הקמת צ'אט בוט

שירות ומענה ללקוחות ואוהדים ברשת הם בגדר חובה בעבור כל ישות עסקית או ציבורית המבקשת לפתח את נושא השירות בחברה או העסק. בעזרת הצ'ט בוט לארגונים וחברות, גם העסקים הבינוניים-והקטנים יכולים ללמוד ולהשתמש בשירות האוטומטי כדי להשיג צוות שירות וירטואלי אוטומטי משלהם.


צ'ט בוט אוטומטי: שיפור שירות הלקוחות

כבר עשרות שנים בעידן המתפתח בקצב מהיר, לא קיימת חברה, עסק או כל איש עסקים המחפשים לשפר את השירות עבור הלקוחות שלהם.
מהו למעשה שיפור השירות? מערך שירות שלם או איש שירות אחד נדרשים להשתפר ולהתאים עצמם לשינויים חברתיים וטכנולוגיים מתקופה לתקופה, הוראת השינויים המגיעה ממנהלי השירות או ישירות מבעלי העסקים מגיעה מהצורך לייעול השירות באמצעות חיסכון בזמן.
לצורך החיסכון בזמן עבודה רב, האחראים על השירות מחפשים לעלות מדדים רבים הקשורים לשירות: ריכוז משימות במקום אחד, ביצוע פעולה או לענות על שאלות כבר במעמד הפנייה הראשונה, להגדיר תפקידים והוראות, לרענן את אנשי השירות הנשחקים במהירות, לבצע משימות תפעוליות, להתאים את אנשי השירות לעולם הדיגיטלי המתפתח בקצב מואץ, לקשר בין השירות למערכות שונות בתוך ומחוץ לחברה/עסק, להתמקצע בשימור הלקוחות, לאסוף לידים במידת האפשר, לטייב נתונים באמצעות שאלות ואיסוף דאטה (נתונים) מול הלקוח, לקדם מוצרים ושירותים חדשים בחברה, לספק שירות כמה שיותר מושלם, להימנע מוויכוחים ואנטגוניזם מול הלקוחות ועוד משימות רבות היכולות להתבצע על-ידי נציגי שירות.
נשמע הרבה? פתח לטעויות ועבודה רבה? בנוסף למערך השירות בארגונים, חברות ועסקים רבים מוספים כלי שירותי מתקדם למערך השירות שלהם – צ'ט בוט בפייסבוק, כל המשימות אותן קראתם מתבצעים על-ידי הצ'ט הבוט האוטומטי המובנה על הפייסבוק.

זמין 24/7, בכל שעה ובכל מקום

פיתוח צ'אט בוט
פיתוח צ'אט בוט

ארגונים וחברות רבות בארץ ובעולם משתמשים כבר תקופה ארוכה בשירותי צ'ט בוט ברמות שונות, כאשר הלהיט החדש והמתקדם בתחום השירות הוא צ'ט בוט אוטומטי מתקדם הנבנה על הצ'ט של הפייסבוק.
המשמעות המיוחדת של הצ'ט בוט בפייסבוק היא שלא קיימת הגבלה על סוג או גודל החברה, כאשר בצ'ט בוט של הפייסבוק יכולים להשתמש חברות הביטוח והפיננסים הגדולות, ראש הממשלה וגורמים גדולים נוספים, אך מהצד השני עסקים בינוניים וקטנים כדוגמת מסעדות, רופאים, עורכי דין ועוד יכולים להסתייע בשירות הצ'ט בוט השירותי ולשפר את השירות והשיווק שלהם בכמה רמות.

הנקודה החשובה ביותר בצ'ט בוט המתקדם המחובר לפייסבוק היא הזמינות האוטומטית המספקת מענה לכל שאלה, עמידה בכל היעדים שאתם מגדירים בראש – בכל משך היום, ללא הפסקה או צורך במנוחה.
אם ירצו בעלי עסקים הקטנים והבינוניים, יכלו להתערב באמצע שיחת הצ'ט בוט ולספק מענה אנושי באמצע תהליך שיחת הצ'ט בוט.

לא רק שירות: צ'ט בוט חכם לשיווק וקידום מכירות

הצ'ט בוט המתקדם הנבנה על גבי הצ'ט פייסבוק הפרטי בפייסבוק, הוא הכוכב של האוטומציה השיווקית בכל הקשור לשירות וקשר עם ציבור וקהל לקוחות.
למרות זאת, יכולות השירות החזקות של הצ'ט בוט אינן היכולות היחידות של המערכת, באמצעות פעולות המוגדרות מראש והמותאמות בהתאם לתקופה או קמפיין מסוים, ניתן לנצל את הצ'ט בוט לשיווק מבצעים והנחות שונות, לבצע מחקרים וסקרי דעת קהל על מוצרים ושירותים שונים (דבר השווה כסף רב למכוני מחקר, סקרים ופילוח), לערוך שאלונים ולקדם מוצרים סופיים.
פונקציה נוספת וחשובה של הצ'ט היא כמובן היכולת לאסוף ולטייב נתונים באופן אוטומטי במערכות, הנתונים נאספים באמצעות הצ'ט בוט ומועברים לעובדים שלכם או אף למערכות שלכם באופן ישיר ואוטומטי.

עד כמה טובה באמת מערכת הצ'ט בוט בפייסבוק? עקב ההצלחה העסקית של הצ'ט בוט האוטומטי בפייסבוק והיכולות המתקדמות ביצירת קשר עם קהלים גדולים, שיווק וקידום מסרים ואינטרסים – במערכות הבחירות 2019א' וגם 2019ב' חלה עלייה משמעותית בשימוש בצ'ט בוט בפייסבוק בקרב פוליטיקאים בכירים כדוגמת ראש הממשלה בנימין נתניהו, הצ'ט בוט של הימין החדש(בנט-שקד), ניצול אפשרות הצ'ט בוט של הפייסבוק בקרב מפלגות השמאל וגם שיפור הקשר עם התושב באמצעות הצ'ט בוט בקרב רשויות עירוניות רבות.

את הצ'ט בוט המספק חווית משתמש מתקדמת ניתן לשלב באתר הבית של החברה או העסק שלכם (ובכך לקדם את עמוד הפייסבוק שלכם דרך האתר שלכם), להפוך מנציג שירות לסוכן מכירות ללא הפסקה או למקד את הצ'ט בוט כאנליסט שיווקי המתמקד באיסוף נתונים בעזרת שאלות שיסייעו לכם בתהליכי הסגמנטציה (פילוח).

רבים מהחברות והעסקים מצרפים שירותי אוטומציה שיווקית נוספים

אם אהבתם את יכולות השירות, התפעול והשיווק המתקדמות של הצ'ט בוט החכם בפייסבוק, ודאי תתעניינו לדעת שמרבית החברות והעסקים המשקיעים בכלים שיווקיים מתקדמים כדי לנצח את המתחרים שלהם ולבלוט אל מול הלקוחות – משתמשים בכלי אוטומציה שיווקית נוספים.
כדי לשפר את מערך השירות, בנוסף לצ'ט בוט בפייסבוק חברות רבות משתמשות במערכתSMS  אוטומטית מתקדמת המשפרת את קידום המכירות והשיווק, אך גם יכולה לשחק תפקיד בתזכורות לתורים, הזמנת מקום במסעדה, אישורי הגעה ואפשרויות מגוונות נוספות בהתאם לצרכים והתקציב שלכם.
מלבד הצ'ט בוט החכם ומערכת הSMS  המתקדמת, עולם האוטומציה השיווקית מכיל בתוכו אפשרויות רבות נוספות המשתכללות בקצב מואץ.

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם!

המקום הנכון לצ'אט בוט חכם

נא ליצור קשר לקבלת כל הפרטים בנושא אפיון ופיתוח בוט לשירותך

צ'אט בוט