איך בונים צ'אט בוט בפייסבוק וכיצד הוא מסייע לכל סוגי החברות

צ'ט בוט בפייסבוק

אחת המערכות הטובות ביותר הקיימות בשוק לשיפור תוצאות עסקיות, היא מערכת הצ'אט בוט. מערכת הצ'אט בוט בפייסבוק כמערכת הבולטת במערכת האוטומציה השונות מאפשרת יתרונות רבים, איך לבנות צ'אט בוט? כיצד בונים ומאפיינים את המערכת? ומדוע בכל זאת חשוב להסתמך על מומחה לצ'אט בוט?

בניית צ'אט בוט בפייסבוק

הצ'אט בוט, כלי מהפכני שהפך בעזרת הפייסבוק לאפשרות זהב עבור החברות הגדולות ועד העסקים הכי קטנים.
הצ'אט בוט החכם בפייסבוק משמש ככלי שירותי, מכירתי ושיווקי, יכול לרכז את רוב המידע עליכם בצורה עכשווית ומרתקת המגיעה בסגנון שיחה והכל דרך הצ'אט הפרטי המתחבר לדף הפייסבוק שלכם.
"העלייה לרגל" עבור הצ'אט בוט בפייסבוק היא ברורה, יותר ויותר עסקים מוכנים להשקיע השקעה ראשונית סבירה כדי שמומחה צ'אט בוט יבנה את הצ'אט בוט האישי שלהם בשילוב יישומיים רבים ההופכים את מערכת הצ'אט בוט בפייסבוק ליהלום עסקי של ממש.

למרות שנדרש מומחה ליצירת צ'אט בוט חכם וללא שגיאות ותקלות, ניתן להגיד כי קל יותר לבנות וליישם בוט בפייסבוק מאשר אפליקציה או כל מערכת צ'אט בוט אחרת נפרדת.
טיפ ראשוני מצוין לצ'אט בוט מתחיל הוא לבנות את הבוט שלכם בצורה העונה על שאלות נפוצות אודותייך, העסקים שלכם, דמות ציבורית, המותג האישי שלכם או הקריירה שלכם בתחומים רבים.
אפשרות התחלתית טובה יכולה להיות באמצעות הצצה על שאלות שנתקלתם בהם במסגרת צ'אט בוטים שונים בפייסבוק כדי לדעת אילו תשובות לשאלות נפוצות עליכם להוסיף. בנוסף, במידה והמשתמשים שלכם בסופו של דבר ישאלו שאלות שהצ'אט בוט שלכם אינו מסוגל לענות עליהן, אתם תוכלו ללמוד מהטעויות, להשתמש בטעויות כמשוב וללמוד מהנתונים שהלקוחות מבקשים לדעת עליכם.

צ'אט בוטים בפייסבוק תחת הצ'אט האישי ברשת החברתית (Facebook Messenger ) אינם זקוקים לצוות מפתחים וחודשי זמן ליישום, כדי לבנות צ'אט בוט אין צורך בידע מעמיק בקידוד ובניית תוכנה ואת הצ'אט בוט ההתחלתי בפייסבוק ניתן לבנות כבר ביום הראשון להתלמדות דרך Chatfuel ומקומות נוספים לבניית צ'אט בוטים.
אם כך, מה הסוד הגדול מאחורי הצ'אט בוט של הפייסבוק? מערכת צ'אט בוט בפייסבוק מותאמת אישית לחברה/עסק, מקצועית ומפותחת, המספקת אפשרויות רבות ההופכות את מערך השירות, השיווק וקידום המכירות שלכם למערך חזק ואיכותי – מחייבת מומחה אוטומציה עם התמחות של שנים ביצירת צ'אט בוטים.
מומחה הצ'אט בוט בפייסבוק ידע להתאים את המערכת צ'אט בוט לצרכים השיווקיים, השירותיים והתפעוליים שלכם, לספק לכם אפשרויות מורכבות ולהימנע ככל האפשר מטעויות העלולות לגרום לכם לסיבוכים עסקיים רבים.


הצ'אט בוט שופע יתרונות, קחו מומחה לצ'אט בוט להקמת קמפיין בוטים!

בניית צ'אט בוט
בניית צ'אט בוט


הצ'אט בוט מאפשר למשתמשים לבצע משימות שגרתיות ויומיות מול חברות ועסקים מכל הסוגים וללא סיוע של סוכן אנושי. משמעות הדבר היא שבעזרת הצ'אט בוט שלכם לא שהלקוחות הקיימים וגם הפוטנציאליים מקבלים שירות מהיר ומדויק יותר, אלא גם שמחלקות התפעול השיווק וכמובן והשירות האנושיים עשויות בהחלט לחסוך בזמן עבודה יקר.

למרות שכיום הלקוחות יכולים להקליט את השיחות בין הנציגים או גורמים שונים או פשוט לרשום את עיקרי הדברים שהוסברו להם, מערכת הצ'אט בוט בפייסבוק שומרת את היסטוריית הצ'אט מאפשרת לחזור להסברים והתכתבויות ומבלי ליצור קשר עם העסק (חשוב למדדי לקוח חוזר לחברות ועסקים).
הצ'אט בוט בפייסבוק מתפקד כמערכת הכוללת יתרונות רבים ומספקת תשובה לצרכים עסקיים בנושאי שירות, שיווק ומכירות.

עם למעלה ממיליארד משתמשים, חלק משמעותי מקהל הלקוחות של העסקים והחברות במשק הישראלי והבינלאומי כבר מכירים את הצ'אט האישי בפייסבוק, יודעים לתפעל את ממשק הצ'אט ומתחברים לתהליך בקלות יתרה.
חשוב להדגיש, מערכת הצ'אט בוט יכולה ברמותיה הגבוהות להחליף פעולות שונות אך ייעודה האמיתי הוא להוות זרוע איכותית נוספת לתאגידים, חברות ועסקים מכל הסוגים והרמות ולספק "מחלקת-על" המטפלת בנושאים רבים.

מומחה עצמאי או חברה להקמת קמפיין צ'אט בוט יכולים לספק לעסק שלכם יתרונות רבים..בוט מקצועי, אופטימיזציה, מחקר קהל ומתחרים, מעקב, תכנון FLOW ייעודי וספציפי לעסק שלכם ועוד יתרונות נוספים. אל תנסו לעשות זאת בעצמכם כי אינטרקציה שלילית עם קהל הלקוחות שלכם יכולה להיות הרסנית לתדמית ולמוניטין. קחו מומחי בוטים ותתחילו בהקמת קמפיין בוטים מושלם לעסק שלכם כמו כפפה ליד.

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם!

המקום הנכון לצ'אט בוט חכם

נא ליצור קשר לקבלת כל הפרטים בנושא אפיון ופיתוח בוט לשירותך

צ'אט בוט