רווח עסקי נטו: למה חשוב שיהיה לעסק שלך צ'אט בוט?

צא'ט בוט בפייסבוק

אחד הדברים החשובים ביותר בהצלחה עסקית היא היכולת להסתגל לשינויים, להתפתח ולהתאים עצמכם לעידן הנוכחי – עסקים שלא התקדמו וסירבו לשנות דפוסי חשיבה, לרוב אינם שרדו את כוחות השוק.
מהו צ'אט בוט? אילו כלים ויתרונות הצ'אט בוט נותן לבעלי העסקים? ולמה חשוב שלחברה או העסק שלכם יהיה צ'אט בוט מתקדם?

טרם שמעתם על אוטומציה שיווקית דיגיטלית? זה הזמן להכיר!

מומחי אוטומציה ודיגיטל יוכלו להצביע לכם על מגמת ההתחזקות של האוטומציה השיווקית בדיגיטל.
אם ברצונכם להבין את עולם האוטומציה בצורה טובה יותר, עליכם לחזור דווקא למהפכה התעשייתית בה חלו שינויים כלכליים רבים שהגיעו כתוצאה מהשיפור הטכנולוגי, עם השנים מפעלים גדולים הוקמו הכוללים מכונות אוטומטיות מתקדמות, ארגונים בארץ ובעולם התפתחו למערכות מחשבות המבצעות חישובים והזנות בצורה אוטומטית וכיום גם ענף הדיגיטל הרחב התפתח לכלים רבים המתאפשרים בזכות האוטומציה השיווקית הדיגיטלית שהניבה להן רווחים עצומים שהפכו אותם לשחקנים השולטים בענפים בהם הם נמצאים.

צ'אט בוט מסנג'ר בפייסבוק
צ'אט בוט מסנג'ר בפייסבוק

האוטומציה השיווקית (Marketing Automation) בדיגיטל תורמת כבר מספר רב של שנים בהתייעלות ארגונית בכל הקשור לנושאים שיווקיים, שירותיים ותפעוליים.
באמצעות מערכות פנים וחוץ ארגון/חברה ומערכות אוטומציה מתקדמות, ניתן לפתח מערך אוטומטי לכל ארגון, חברה או עסק במשק – לכל הרמות ולכל הענפים.
בין האפשרויות השונות ניתן למצוא את כלי אוטומציה שיווקית רבים, ניוזלטר (מייל שיווקי) המעדכן את הלקוחות שלכם בכל המאמרים, המבצעים והקמפיינים בהתאם למאגר הנתונים שלכם והתקופות בשנה.
בנוסף ניתן לשלב בכל חברה מערכת SMS אוטומטי מתקדמת ותפקדה בין היתר לעדכן לקוחות על מבצעים, הנחות או להעביר מסרים, כמו כן המערכת יכולה לעדכן על תורים קרובים, לאשר הזמנות, לבצע מהלכים שיווקיים לאחר רכישה/טיפול ואפשרויות רבות נוספות שיתרמו לעסקים שלכם והכל באמצעות מסרונים.
מערכות אוטומציה רבות קיימות בשוק ותפקידן לייעל את התהליכים, לקצר את משך כל פעולה עבור הלקוחות ועבורכם ובמיוחד לשווק אתכם בצורה טובה.

מערכת האוטומציה שהפכה להיט מבוקש ביותר בתקופה האחרונה בקרב ארגונים, חברות, עסקים ואפילו אנשי ציבור רבים היא מערכת הצ'אט בוט המתקדמת דרך הפייסבוק.
מערכת הצ'אט בוט מבצעת פעולות שירותיות, שיווקיות ותפעוליות רבות ולמעשה כוחה משתווה לכוח של מחלקה טכנולוגית שלמה.
כל לקוח קיים או פוטנציאלי יוכל לשוחח עם הצ'אט בוט, למערכת הצ'אט מגדירים פעולות מראש וככל שמומחה האוטומציה בעל ניסיון רב יותר וככל שבאפשרותכם להשקיע משאבים גדולים יותר – כך ניתן לשפר יותר ויותר את המערכת, לחסוך בהוצאות, לעלות את ההכנסות ולשיפור את השיווק והנראות העכשווית של העסק שלכם.

היתרונות הרבים של הצ'אט בוט לעסקים

מערכת הצ'אט בוט החכמה הנבנית על גבי הצ'אט של הפייסבוק, יכולה לסייע לכם להשיג יעדים עסקיים רבים, בין הפעולות הרבות שמערכת הצ'אט בוט יכולה לבצע: שיחה עם לקוח על נושאים מוגדרים מראש, הפניית הלקוח לאזורים שונים באתר הבית שלכם, קביעת תורים, איסוף נתונים, קידום מכירות, ביצוע סקרים על מוצרים/שירותים קיימים וחדשים ועוד פעולות רבות נוספות בהתאם לצרכים שלכם.
כל פעולה הקשורה לצ'אט החכם מצריכה מחשבה, התאמה ותכנות על-ידי מומחה בבניית צ'אט בוטים עם ניסיון רב בתחום, המתכנת בונה את הצ'אט בוט במיוחד עבורכם ומתאים את ההגדרות והצרכים בהתאם לדרישות שלכם ולתקציב אותו הצבתם מראש.

מערכת הצ'אט בוט הינה מערכת מתקדמת ומתפקדת בתור מחלקה חדשה שתפקידה לסייע בהיבט השירותי, שימור הלקוחות, תפעול,  סקרים ובקרות על חווית לקוח, ביצוע איסוף דאטה (נתונים), שיווק וקידום מכירות.
חברות רבות בארץ ובעולם העידו שמלבד החיסכון בכוח אדם, המערכות האוטומטיות, כדוגמת הצ'אט בוט, אפשרו להן לתעל את עובדיהן למשימות אחרות ובכך לשפר עוד יותר את פעילות החברה.

בזכות הצ'אט בוט: מצליחים בעסקים ומנצחים את המתחרים

בעידן הנוכחי, מרבית הענפים במשק נמצאים בתחרות קשה במיוחד, המטרה של בעלי החברות והמנהלים הבכירים היא להשיא את ערך החברה/מנייה כמה שניתן באמצעות קיצוץ בהוצאות ועלייה בהכנסות כדי להביא לעלייה ברווחים.
חלק מהמהלכים העסקיים הניתנים לביצוע נמצאים בשינויים טכנולוגיים ודיגיטליים והמעבר לעידן האוטומטי, כדי לרכז פעולות אוטומטיות מתקדמות ולהתחבר לציבור הרחב – יש להוסיף את מערכות האוטומציה והצ'אט בוט כ"מערך על" לארגון, חברה ועסקים בכל הגדלים והרמות.
באמצעות כלים אוטומטים שיווקיים כדוגמת הצ'אט בוט, כל חברה גדולה או עסק קטן יוכלו להתחרות בצורה שווה, לשרוד בשוק תחרותי ואכזרי ואולי אף לנצח את המתחרים השונים באמצעות התחברות לעידן האוטומטי-דיגיטלי החדש.

כל מערכת אוטומטית שיווקית נבנית ומותאמת לעסק באמצעות מומחה אוטומציה שיווקית, לשם כך עליכם לדעת כי מומחה האוטומציה שלכם בעל ניסיון רב באוטומציה שיווקית, בענף הדיגיטל ואם ברצונכם להוסיף לעסק שלכם את מערכת הצ'אט בוט – מומחה האוטומציה חייב להיות בכל ניסיון בהקמת צ'אט בוט לענפים שונים וברמה מקצועית גבוהה.
רכישת שירות של כל מערכת אוטומציה שיווקית (ובמיוחד מערכות המצריכות עבודה רבה כמו מערכת הצ'אט בוט האוטומטי) מחייבת מומחה אוטומציה מקצועי, במידה ותבחרו בפחות מכך אתם עלולים לבזבז את כספכם ובמידה וישנן תקלות ושגיאות אף לפגוע בעסקים שלכם.

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם!

המקום הנכון לצ'אט בוט חכם

נא ליצור קשר לקבלת כל הפרטים בנושא אפיון ופיתוח בוט לשירותך

צ'אט בוט